Zoeken Vraag het forum

overdossis paracetamol dodelijk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Job

Ook ik blijf het proberen maar komt telkens weer in het ziekenhuis terecht gevonden door familie gvd.

Alias

Dan zal je lever inmiddels wel erge schade hebben..Misschien ga je daar uiteindelijk dan op een hele langzame en akelige manier aan dood 🙁

Erg rot dat je zo lijdt, en alle mensen met jou. Kun je niet meer beter worden?

Reageren
    Hallo

Ik heb een paar dagen geleden een overdosis ingenomen zo’n 50 pillen met 500mg maar helaas heb ik het overleeft en ben ik niet eens in het ziekenhuis beland maar wel mijn hele maag inhoud eruit gegooid

Reageren
    Anoniem

Ik heb in een dissosiatie een overdosis paracetamol genomen. Behalve overgeven had ik geen klachten. De psychiater wilde voor de zekerheid toch dat ik naar spoedeisende hulp ging. Daar is mijn bloed geprikt. Uiteindelijk mocht ik naar huis omdat ik geen klachten had. Vrijdag moet ik weer bloedprikken omdat er na 5 dagen alsnog leverschade kan zijn. Spannend allemaal. Het waren waarschijnlijk 30 pillen van 500 mg. Inmiddels krijg ik wel buikpijn en rugpijn

Reageren
    Suus

@Anoniem
    Als je nu wel klachten begint te krijgen, neem.dan even contact op met je huisarts.

Reageren
    alias

Sommige mensen kunnen t leven alleen niet aan, als ze daarbij onvoeldoende steun van familie ontvangen en er daarnaast gewoon niet naar ze omgekeken word kan de strijd waar ze tegenaanlopen oneindigd lang voelen waardoor we er vaak eerder een eind aan willen maken. Alles gebeurd met een reden, ik geloof dat uk uit het keven moet stappen om andere hun ogen te openen en zichzelf te verplaatsen naar een ander zijn of haar situatie. Ik heb persoonlijk heel lang me best gedaan om het iedereen te laten realiseren. Op n geven moment stopt het want je energie raakt op en het enige wat me rustig houd is het roken van meerdere joints op n dag in slaap vallen en wakker worden met koppijn zonder enige omkijk vanuit mensen die er echt voor je willen zijn en niet wanneer het hen maar uit komt

Reageren
    i

iemand waar ik momenteel mee app heeft me verteld dat ze een poging wilt doen. het lijkt of ze nu met paracetamol een poging probeert en ik weet niet wat ik moet doen.

Reageren
    Suus

Ga naar haar toe, vraag iemand uit haar omgeving om naar haar toe te gaan of als je zeker denkt te weten dat ze nu een zelfmoord poging doet, bel 112 en stuur de hulpdiensten naar haar toe.

Reageren
    Bezorgd

Hallo, ik heb vannacht tijdens migraine (word daar in de war van)
    Paracetamol genomen en daar kwam ik vanmorgen pas achter.
    Ik heb vannacht gebraakt maar ik linkte dat aan de migraine.
    Nu ik dus vanmorgen zag dat ik vannacht in m’n slaap nog 3 paracetamol heb genomen kom ik dus uit op 11 paracetamol sinds 12:00 in de middag tot volgende ochtend 11:00.
    Ik ben inmiddels al een aantal uur niet meer aan het braken en heb ook gegeten en gedronken.
    Zou ik hier nog voor moeten bellen of valt deze dosis nog mee?
    Voortaan maar geen paracetamol meer op m’n nachtkastje laten liggen tijdens migraine 😅
    Het gaat om 500 mg

Reageren
Reageer op: overdossis paracetamol dodelijk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.