Paracetamol

  • #1

    Ik kan mijn vorige vraag niet meer vinden. Dus even opnieuw een nieuwe vraag.

    Ik had een overdosis aan paracetamol ingenomen (17gram aan paracetamol van 500mg). Na bloedonderzoek was mijn prc spiegel 5<, wat erg raar was. Nu ben ik de afgelopen dagen erg ziek geweest. Veel gebraakt (met bloedsporen) en ik ben een paar keer bijna flauw gevallen. Bij de huisartsenpost geweest en daar was mijn bloeddruk te laag.

    Ik heb een aanvraag gedaan voor bloedonderzoek om te kijken of mijn nieren en lever beschadigd zijn. Nu zijn alle waardes goed, waar ik heel blij mee ben uiteraard. Alleen mijn hb is iets aan de lage kant 7.1 Kan dat iets te maken hebben met die overdosis? Wat zijn de gevolgen?
    Ik was super zenuwachten, omdat ik bang was dat ik iets beschadigd zou hebben. Maar niks is aantoonbaar, wat ik zeer bijzonder vindt. Komt dat vaker voor?

    Reactie
    #2

    Dat zal niets met de overdosis te maken hebben

    Reactie
Reageer op: Paracetamol
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief