- anne14 februari 2009 om 15:35
Hallo Katja
Mijn klachten zijn dat ik gewoon vreselijk veel ben aangekomen door de medicatie,vandaar dat ik voor 3 maanden naar deventer ga naar de dubbeldiagnostiek.
Groetjes Anne
gerritjan9 oktober 2009 om 23:45nou ik loop zelf bij de psychiater het lijkt wel of hij niet goed is hij schrijf mensen medicatie voor die rare bijwerkingen hebben o,a serquel,,prozak.enz enz ik loop er al enkele jaren maar wij zijn gewoon proefkonijnen daar lijkt het gewoon op.ik slik zelf serquel alleen s,avonds,van 25mg en zelfs daar kom je niet van in slaap. en de diazepan is weer verslavend zeggen ze terweil ze wel helpen. ik ben het niet mee eens met dat gedoe allemaal. wie kend dit allemaal. groetjes
Reagerenstaffieanne24 juli 2011 om 15:39Hallo Allemaal
Daar was ik weer ondertussen van bijna alle medicatie af…gebruik nog wel seroquel(150mg)en kreeg daar opeens na 3jaar vreselijke bijwerkingen door..stijfheid vooral nu heb ik akineton erbij gekregen en dat ging een week goed..vanmiddag de huisartsenpost gebeld…kan me gezicht niet meer stil houden..constant gekke bekken trekken en m’n tong niet stil kunnen houden..had vanmorgen de Akineton niet ingenomen en het werd erger nu dus dat pilletje maar weer genomen maar pffffffffffff wat een onrust zeg..morgen de verslavingsarts maar weer bellen..is er iemand die dit herkent?
Groetjes An
ReagerenAnouk24 juli 2011 om 15:57Ik denk dat je last hebt van de bijwerkingen van akineton die vooral optreden in het begin las de dosering te snel wordt opgehoogd. Lees hiervoor de bijsluiter van akineton. Deze bijwerkingen zouden onder de noemer tardieve dyskinesie kunnen vallen. Lees: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tardieve_dyskinesie
Reagerenstaffieanne24 juli 2011 om 17:12hoi Anouk
Had de bijsluiter ook gelezen en had vandaag niks ingenomen..nu 2 pilletjes gehad maar het wordt er niet minder van..vreselijke onrust en spiertrekkingen…moet van de huisarts morgen maar weer naar de verslavingsarts gaan..wordt er gek van!!!!!
Reagerenstaffieanne25 juli 2011 om 13:54ondertussen bij arts geweest..seroquel 25mg naar beneden en de akineton verhoogd met 1 pilletje(2mg)..snap er eigenlijk helemaal niks meer van hoe ik na 3jaar zulke bijverschijnselen heb van de seroquel,of zou die nu anders werken ivm het niet meer slikken van al die downers
Reageren