Dekapine afbouwen

  • #1

    Ik slik dekapine 2 x 500 mg omdat ik 19 februari een aanval heb gehad.

    Nu heb ik erg veel last van deja,vus en trillen en voel me er niet lekker bij.

    in overleg met de neuroloog ga ik nu naar 2 x 300 mg.

    Ben eigenlijk best angstig om dan een aanval te krijgen.

    ben totaal niet beland met epilepsie en in de familie komt het ook niet voor.

    heb enorm veel stress gehad en ben een vrouw in de overgang, kan dit er allemaal mee te maken hebben?

    cardoligisch onderzoek gehad en bloedonderzoek uitgebreid die beiden gelukkig goed zijn.

    ik word er al met al niet vrolijker van, meer vlakker en moet mezelf echt opppeppen.

    Wat is u oordeel hierover?

    Alvast bedankt

    Jolanda

     

    Reactie
    #2

    Stress, spannigen en angst kunnen daar wel mee te maken hebben

    Reactie
Reageer op: Dekapine afbouwen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief