- staffieanne10 augustus 2008 om 15:29
Wie heeft er ervaring met het middel seroquel,ik slik het nu zo’n 2 weken,op advies van mijn psychiater,’s avonds heb ik 150mg maar ben de hele dag suf,ben momenteel ook opgenomen vanwege depressie en psychoses,alvast bedankt voor jullie antwoordt.
Groetjes Anne
3 reactiesReagerenRoos4 september 2008 om 16:33Beste Anne,
Er zijn volgens mij heel veel mensen die seroquel gebruiken, en ik ben er 1 van. Ik heb 5 mndn geleden een psychose gehad na de geboorte van mijn kindje. Ik ben eruit geholpen met seroquel (200 mg), en ik slik dat nu nog steeds om een eventuele terugval te voorkomen.
Ik herken je klacht over sufheid. Bij mij wordt dat langzaam steeds minder, maar ’s ochtends wakker worden is elke dag weer een gevecht. Ik heb erg veel baat bij sporten, maar dat is natuurlijk moeilijk te doen als je opgenomen bent. Misschien als je straks weer tuis bent? Ik wens je heel veel sterkte!
Groetjes
Reageren
Roosstaffieanne5 september 2008 om 21:14Dankjewel Roos
Ik zit nu ook op 200mg,en ben overdag ook niet meer zo suf,maar heb weer andere medicatie erbij,anafranil 75mg,promethazine en lormetazepam,en overdag heb ik nog 4 oxazepams van 50mg en diazepam 10mg.
Ik voel me net een wandelende apotheek,en daar ben ik niet blij mee,toen ik opgenomen werd woog ik 60 kilo,en zit nu al op 75,ik baal als een stekker.
Ik wil je bedanken voor je reactie,en hoop dat er voor jou ook betere tijden komen.Lieve Groetjes Anne
Reagerenmichel groen19 april 2012 om 17:14ze gaan mij morgen op de seroquel zetten ik slik er 5 diazepam bij van 10 mg en mijn metadone ik ben benieuwd hoor verschillende verhalen positief en negatief nou ik denk dat het voor mij wel positief is maar we zullen zien
Reageren