2e kuur Furabid bijwerkingen

  • #1

    Zo'n 8 dagen geleden kreeg ik mijn eerste 5 daagse kuur Furabid voorgeschreven voor een blaasontsteking. Niets aan de hand en de klachten verdwenen. Tot na de laatste pil, toen kwam de blaasontsteking kei hard terug. En dus weer naar de huisarts, die me een 7 daagse kuur Furabid voorschreef. Inmiddels heb ik nu 4 pillen hiervan op en ik begin nare bijwerkingen te krijgen. Zo heb ik vanmorgen mijn hele maag geleegd en had ik gruwelijke hoofdpijn. Ik voel me de hele dag al niet fit en dit ging pas 7 a 8 uur weg. 2,5 u geleden heb ik de laatste pil genomen en ook nu voel ik die nare hoofdpijn weer op komen. Omdat m'n blaasontsteking nog licht aanwezig is weet ik niet wat te doen: stoppen en tot maandag wachten en dan weer naar de huisarts of gewoon de kuur afmaken met die bijwerkingen? En is het niet gek om zo'n middel 2x kort achter elkaar als kuur te krijgen / gebruiken?

    Reactie
    #2

    Het is niet zo vreemd om de kuur 2 x te krijgen als de ontsteking niet weg is.
    Neem contact op met de huisartsenpost i.v.m. de bijwerkingen en vraag om advies.

    Reactie
    #3

    In elk geval zorgen voor een goed probioticum. Vraag hierbij advies. Antibiotica verstoren je darmflora, zorgen voor verlies van vitaminen en mineralen en zijn een aanslag op je immuunsysteem. Blaasontstekingen komen door onderliggende factoren als minder gezonde darmflora, niet goed uitplassen en eventueel pilgebruik. Wat wijsheid is betreffende die antibiotica zou ik niet weten. Zou in elk geval ondersteuning vragen om je hele weerstand te verbeteren. Misschien advies in de betere vitaminezaak of bij een orthomoleculair therapeut.

    Reactie
Reageer op: 2e kuur Furabid bijwerkingen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief