- Fenne19 juli 2019 om 07:40
Ik bleek een b12 van 133 te hebben. De artsen stellen een ondergrens van 138. Ze had mij tabletten voorgeschreven en over 6 weken weer prikken. Ik ging zelf googelen en kwam tegen dat je beste injecties kan krijgen. Huisarts vond het niet noodzakelijk maar het mocht wel. Deze mocht ik wel hebben. Ik heb nu de eerste gehad en me klachten werden erger. Ik wil eigenlijk nu verder op het advies van de huisarts die tabletten gaan slikken. Aangezien ik die een week heb geslikt en het niet erger werd.Maar is dit ook bewezen effectief? Als je Google leest en al doe b12 sites dat je het njet mag slikken dje tabletten want wordt niet goed opgenomen. Ik denk dat ik
minder b12 aanmaak door
me anticonceptiepil en daar ben ik nu ook mee gestopt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 juli 2019 om 09:59Daar kun je pas iets over eggen als je over 6 weken een nieuw bloedonderzoek laat doen
ReagerenFrederik25 juli 2019 om 21:24Kan je een overdosis krijgen van te veel neusspray op basis van zeezout? (Sterimar)
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2019 om 21:39Ja, als je meer gebruikt dan op de verpakking is aangegeven dan heet dat ook een overdosis. En dat kan dan ook schadelijk voor de slijmvliezen
Reageren