Zoeken Vraag het forum

Citalopram

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marcel03

Ben maandag begonnen met citalopram 20mg..
    Arts zegt dat het minimaal 2 weken duurt voordat het gaat aanslaan..
    Kan iemand mij vertellen of woede,boosheid,huilbuien en neerslachtig dan ook zullen overgaan?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als het goed is, zullen die klachten ook overgaan of in ieder geval verminderen

Reageren
    Marcel03

Tandor..Van op een andere topic leerde ik je afgelopen maanden kennen..Daar vertelde ik je al over mn angststoornissen..

Vorig jaar zomer ben ik gestopt met citalopram..Zou de spanning van afgelopen 3 maanden (hiv test) de boel weer hebben aangewakkerd?

Reageren
    Marcel03

Beste Tandor..Ter aanvulling: citalopram heb ik 17 jaar gebruikt ivm stemmingswisselingen..vorig jaar zomer (2017)afgebouwd en gestopt onder begeleiding huisarts..

Her ging eigenlijk goed tot afgelopen maart/april..Toen ben ik naar psycholoog geweest en 1x EMDR vanwege een trauma (angststoornis)gedaan..Later vaker erover gesproken..

Maar sinds ik uitslag na 12 weken weet over hiv test is die spanning van mij afgevallen en heb ik last van woede,angst,geen zin,slapeloosheid..

Huisarts heeft weer citalopram voorgeschreven en oxapam..

Die laatste is om de weken te overbruggen totdat citalopram zal aanslaan..

Denk je dat het goed komt?

Gr

Reageren
    John (moderator)

dat zou kunnen…..

Reageren
    John (moderator)

Als je de angst voor HIV echt hebt kunnen laten varen, zal dat zeker weer goed komen. Het is je eerder ook al gelukt !!!

Reageren
    Marcel03

Tandor kan jij mij vertellen of mijn emotie minder word na verloop van tijd als ik paar weken verder ben met slikken citalopram 20mg?

Mijn boosheid woede naar anderen?

Nu is het net een flipperkast…

Ene moment kan ik ze zoenen ander moment ben ik woedend op ze..

Reageren
Reageer op: Citalopram
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.