- Marcel0312 december 2018 om 15:14
Ben maandag begonnen met citalopram 20mg..
Arts zegt dat het minimaal 2 weken duurt voordat het gaat aanslaan..
Kan iemand mij vertellen of woede,boosheid,huilbuien en neerslachtig dan ook zullen overgaan?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 december 2018 om 21:20Als het goed is, zullen die klachten ook overgaan of in ieder geval verminderen
ReagerenMarcel0312 december 2018 om 22:34Tandor..Van op een andere topic leerde ik je afgelopen maanden kennen..Daar vertelde ik je al over mn angststoornissen..
Vorig jaar zomer ben ik gestopt met citalopram..Zou de spanning van afgelopen 3 maanden (hiv test) de boel weer hebben aangewakkerd?
ReagerenMarcel0312 december 2018 om 22:55Beste Tandor..Ter aanvulling: citalopram heb ik 17 jaar gebruikt ivm stemmingswisselingen..vorig jaar zomer (2017)afgebouwd en gestopt onder begeleiding huisarts..
Her ging eigenlijk goed tot afgelopen maart/april..Toen ben ik naar psycholoog geweest en 1x EMDR vanwege een trauma (angststoornis)gedaan..Later vaker erover gesproken..
Maar sinds ik uitslag na 12 weken weet over hiv test is die spanning van mij afgevallen en heb ik last van woede,angst,geen zin,slapeloosheid..
Huisarts heeft weer citalopram voorgeschreven en oxapam..
Die laatste is om de weken te overbruggen totdat citalopram zal aanslaan..
Denk je dat het goed komt?
Gr
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2018 om 23:16dat zou kunnen…..
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2018 om 23:17Als je de angst voor HIV echt hebt kunnen laten varen, zal dat zeker weer goed komen. Het is je eerder ook al gelukt !!!
ReagerenMarcel0313 december 2018 om 05:10Tandor kan jij mij vertellen of mijn emotie minder word na verloop van tijd als ik paar weken verder ben met slikken citalopram 20mg?
Mijn boosheid woede naar anderen?
Nu is het net een flipperkast…
Ene moment kan ik ze zoenen ander moment ben ik woedend op ze..
Reageren