- doenya9 december 2018 om 22:44
Hallo, ik ben hier nieuw op dit forum. Mijn vraag is, of het mogelijk is dat ik na 1,5 jaar na ( verkeerd te hebben afgebouwd) nu nog altijd ontwenningsverschijnselen heb? En hoe ik er in godsnaam van af kom. Heb 15 jaar seroxat geslikt en nu nog 100mg.trazolan. Iemand een gouden tip? Grtjs
3 reactiesReageren_87_10 december 2018 om 00:52_87_10 december 2018 om 00:55En nog een hamvraag, waar heb je nog last van?
Reagerendoenya10 december 2018 om 10:23Hallo 87, afgebouwd heb ik samen met huisarts gedaan, maar die kende er niks van .dus de laagste dosis was denk ik 1,25mg en dan gestopt. De echte ontwenning kwam eigenlijk na een aantal maanden. Soms heel erg en dan weer minder. Last heb ik van duizeligheid en een ijl gevoel in mn hoofd.vooral bij drukte. Er niet echt bij zijn. Ook denk ik een angststoornis te hebben ontwikkeld. En regelmatig een grieperig gevoel en overal pijn. Hopelijk wordt het ooit eens beter. Die trazolan neem ik ook al 17 jaar,maar daar ga ik zeker nog niet met afbouwen. Hier in België kennen ze er echt niks van.triestig . Bedankt voor je reactie. Grtjs
Reageren