- Anoniem26 augustus 2018 om 01:31
Hallo, ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik ga over 1 a 2 weken beginnen met dit medicijn. Het word een kuur van ongeveer 6 a 9 maanden en er zitten zoals mij is geinformeerd behoorlijk wat bijwerkingen aan zoals droge lippen droge huid droge en geirriteerde ogen droge slijmvliezen (bloedneuzen) een kwetsbaardere huid en nog veel
Meer. Nu is mijn vraag: welke middelen kan ik het best gebruiken om zo min mogelijk last te krijgen van deze bijwerkingen? Natuurlijk labello voor de lippen en wat adviseren jullie voor de droge ogen, huid en slijmvliezen?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2018 om 02:01Eerst met de kuur starten en dan kijken of je bijwerkingen krijgt en welke…. dan kun je vervolgens kijken om er iets aan te doen
ReagerenCatootje26 augustus 2018 om 08:19Om geen last van bijwerkingen te krijgen zou ik wat doen aan oorzaken in plaats van bestrijden. Dus voedingspatroon met zo min mogelijk suiker en zuivel, zorgen voor een gezonde darmflora en zorgen voor wat extra stofjes als vitamine B, zink en chroom. In biergist en edelgistvlokken zitten dit soort stofjes.
ReagerenAnoniem26 augustus 2018 om 09:57Dat is ook zo, maar stel dat ik droge alijmvliezen, ogen en huid krijg door dit medicijn wat kan ik dan soen om er zo min mogelijk last van te krijgen? En zijn er bepaalde cremes die jullie mij aanbevelen om mn huid mee in te smeren?
ReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2018 om 10:09Als je die klachten krijgt, ga ja naar de huisarts. Die kan er dan iets voor voorschrijven. Je kunt op voorhand niet iets gaan gebruiken voor klachten die je misschien helemaal niet krijgt.
Reageren