- S18 mei 2021 om 17:39
Ik gebruik sinds eind februari Isotretinoïne, tegen acne. Ik heb dit opgebouwd uiteindelijk naar 3 x 20mg capsules per dag. Nu heb ik daar vervelende bijwerkingen van gekregen, en heb ik er tijdelijk mee moeten stoppen op advies van de dermatoloog. Nu wil ik er nu definitief mee stoppen.
Nu is mijn vraag over ervaringen van anderen na het stoppen met Isotretinoïne. Is het verstandig om de kuur af te breken? Kan Acne dan erger terug komen?
Mvg,
S1 reactieReagerenAnoniem21 mei 2021 om 00:14Ik zou er niet direct mee stoppen, maar het afnouwen
Reageren
Specialisme
Huidzorg
Heb jij last van huidproblemen? Huidproblemen worden vaak omschreven als het voortdurend of terugkerend optreden van klachten zoals droogheid, roodheid, acne, jeuk, schilfering of irritatie. Een groot deel van de mensen krijgt hier op enig moment mee te maken. Naarmate we ouder worden, neemt de kans op huidproblemen toe door veranderingen in de huidbarrière, hormonen en omgevingsfactoren.
Gelukkig zijn de meeste huidproblemen goed te behandelen en hoef je er niet mee rond te blijven lopen. Wil jij je huidklachten verminderen of je huidconditie verbeteren? Op deze pagina lees je wat je zelf kunt doen en welke stappen kunnen helpen om je huid weer in balans te brengen.
Heb je aanhoudende huidklachten?
Een arts of specialist kan je helpen de oorzaak te achterhalen en een passende behandeling adviseren.Medische hulp
Zelf je huid verbeteren
Ontdek wat je zelf kunt doen om je huidklachten te verminderen of te voorkomen.Naar zelfzorg
Community
Gerelateerde topics
Specialisaties
