- J11 februari 2025 om 13:37
Ook 12 kilo aangekomen in 3 maanden na het slikken van 100 mg quatiapine. Daarnaast slik ik duloxetine. Ik ben nu aan het afbouwen met de quatiapine en daarna moet de duloxetine omhoog; wat een toestand. Ik zit nu op 25 mg quatiapine, ik hoop dat mijn kilo’s er weer afgaan… ik ben er erg onzeker door geworden 🙁
julia26 februari 2025 om 20:44ik zit nu al zo wat 2,5 jaar en ik merk dat ik heel erg ervan ben aangekomen. Ik heb al best wel veel moeite gehad met eten en mijn lichaam dus ik vind zelf dat het niet zo helpt met mijn mentale welzijn op dit moment. Ik slik het omdat ik nachten wakker lag en niet kon slapen dus het werkt wel echt voor het slapen maar de bijwerking zoals het veel eten en alleen maar honger blijven hebben is echt vreselijk. Ik zou er heel graag van af willen alleen ben ik bang dat ik helemaal niet ga slapen.
ReagerenAnoniem10 mei 2025 om 10:14Ik heb 6 jaar aan deze medicijnen gezeten; ben 40 kilo aangekomen. Nu 1,5 maand mee gestopt en ben van 118,7 kilo naar nu 108,5 kilo gegaan, ben gewoon 10,2 kilo kwijt nu. Ik moest het tijdelijk 5 dagen slikken omdat ik beginnende psychoses klachten kreeg en daardoor kwam ik in die 5 dagen weer 3,5 kilo aan, wat eigenlijk betekent dat ik dus 13,7 kilo eraf heb als je die mee telt. Het effect was fijn voor mijn mentale gezondheid als het gaat om de psychose klachten maar ik sliep halve dagen en kwam zoveel aan. Geen aanrader!!
Reageren