- Anoniem30 maart 2018 om 19:08
goedeavond dames en heren ik had een vraagje..
vorige jaar had ik maagklachten ik kreeg omeprazol door de arts meegeschreven maar het werkde niet. Daarna pantoprazol richting de apotheek zei de apotheker dat ik de eerste week voor het ontbijt 2tegelijk in moest nemen van 40 mg en de andere 3 weken 1 per dag.
maar sinds ik dat heb gedaan is er wat met mijn lichaam gebeurd, ik voel me uitgeput, zwarte vliegjes vliegen voor de ogen, en licht in hoofd.
dit is begonnen met het slikken van dat pantoprazol dus alleen ik heb dit klachten nu 1 jaar het begon in die tijd van pantoprazol slikken!
ik ben nu echt heel erg bang dat ik wat met mijn lichaam heb gedaan door 2 pantoprazol in een keer te slikken eerste week!!!???
ik ben heel erg bang help me aub is dit de oorzaak van mijn klachten???? Of zou dat bijwerkingen over gaan nadat ik gestopt was met pantoprazol of heb ik iets blijvjend er aan overgehouden?
help me aub ben zo bang dat dat de oorzaak is geweest… misschien dat ik ‘ te veel in een keer ‘ heb geslikt eerste week
…
5 reactiesReagerenAnoniem30 maart 2018 om 19:09ik ben trouwens 1 jaar al gestopt met pantoprazol, maar het klachten heb ik nog die echt begonnen in dat tijd..!??
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2018 om 19:15Ik denk niet dat het van de pantoprazol is. Ga in ieder geval wel met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem30 maart 2018 om 19:20hoi Tandor!
bedankt voor je antwoord!!
ik ben echt super ongerust en heel erg bang dat het door de pantoprazol is gekomen omdat ik de eerste week 2x in een heb geslikt en rest 3weken gewoon 1keer per dag..
Tandor ik ben echt heel erg bang dat dat de oorzaak is geweest..
misschien dat ik bepaalde dingen in mijn lichaam heb beschadigd ofzo door 2 te slikken..?
of denk ik te diep na 🙁 ?
ben echt heel ongerust tandor dat dat de oorzaak is ..
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2018 om 19:31Ik denk toch dat je echt te diep nadenkt.
ReagerenPeter31 maart 2018 om 04:02Neu, dat komt absoluut niet door de pantoprazol, dat is allang uit je lichaam.
Reageren
Pantoprazol is een maagzuurremmer.