Zoeken Vraag het forum

Help aub!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jan willem

Halo allemaal,

19 november 2016 had ik vlak voor het werken een kopje koffie gedronken ( ik drink normaal gesproken geen koffie ). Na het drinken van koffie gelijk erna kreeg ik een heel zwaar gevoel in mijn maag met misselijkheid.

Sindsdien heb ik het nogsteeds, zwaar gevoel in maag, geen hongergevoel, misselijkheid en steeds opboeren ( geen maagzuur ! ).

ik ben 2 x naar de huisarts gegaan eerst omeprazol gekregen daarna pantoprazol maar het helpt niet echt, ook gekeken naar helicobacter via bloed, niets. Als het nog niet overgaat over 3 weken word ik doorverwerwezen naar de ziekenhuis.

ik heb het vermoeden dat ik bacterie heb opgelopen door dat koffie of door de koffieaparaat? Kan dit het zijn, zoja hoe zoeken ze uit naar dat bacterie van het koffieaparaat als dat zo is..

ik bedank jullie alvast voor al jullie hulp!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou inderdaad kunnen.  Maar dan zou je eigenlijk ook diarree gehad moeten hebben. De Helicobacter moet eigenlijk opgespoord worden met een maagonderzoek. Laat je doorverwijzen naar de MDL arts. Maar wacht daar geen 3 weken mee.

Reageren
    Jan willem

hey, bedankt voor je reactie!

is het niet voldoende met een bloedonderzoek voor helico bacterie? Want daar kwam niets uit.

maar het is echt door de koffie/koffieapparaat gekomen dat vind ik best raar.

als ik helicobacterie had, zou ik ook maagklachten voor het drinken van koffie etc. hebben..

Reageren
    John (moderator)

Bloedonderzoek is niet voldoende.

Ik kan natuurlijk niet zeggen of het ook de helicobacter is…

Reageren
Reageer op: Help aub!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.