Zoeken Vraag het forum

Metasleep

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lily

Het heeft geen enkel effect bij mij, mag ik er 2 na elkaar nemen?

Hoofdpijn

Helaas heb ik de dag na gebruik hoofdpijn.

Reageren
    Catootje

@Hoofdpijn, er zit iets melatonine in. Had zelf een ander middel met melatonine, waar ik ook niet goed op reageerde. Bij mij sloeg mn schildklier op hol. Gebruik zelf 5htp, dat helpt serotonine en melatonine aan te maken. Beter wel in combinatie met goede voeding en wat andere supplementen.

Reageren
    Anke

Ik neem metasleep voor 3 nachten achter elkaar, moet dan heel vroeg op, maar de vierde nacht dat ik het dus niet neem wordt ik wakker met vreselijke hoofdpijn, kan dat een verband hebben?

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat zou kunnen

Reageren
    An

Hallo,
    Ik heb ernstige slapeloosheid en slaap elke nacht maar 2 uurtjes.
    Is het verstandig om overdag 2 pillen Metarelax te nemen en dan ook nog ‘s avonds 1 pil Metasleep? Of krijg ik dan teveel magnesium in mijn lichaam binnen?

Reageren
    John (moderator)

Zou het niet verstandiger zijn om dat eerst eens met de huisarts te bespreken?

Reageren
    Chrisje

Ik neem het ju sinds 4 dagen en kan nog niet inslapen is dat normaal of werkt het al vanaf de eerste dag

Reageren
    Vera

Ik gebruik het nu 3 dagen zonder resultaat. Helaas

Reageren
    Manca

Gebruik het nu een jaar en het werkt geweldig! In nemen in bed stukje lezen en val vaak na paar bladzijden al in slaap en slaap sinds jaren weer de nacht door.

Reageren
Reageer op: Metasleep
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.