- Hnklmnn15 januari 2018 om 10:22
Hallo,
Kan het dat Antidepressiva (mitrazapine 30mg) mijn lichaamsteperatuur verlaagd?
Ik neem sinds 4 weken antidepressiva’s die ik voorgeschreven heb gekregen.
Nu heb ik al 2 weken mijn lichaamstemperatuur bijgehouden, en dit zijn de metingen:1e week:(gemiddeld) 2e week:(gemiddeld)
ma: 34,3 ma: 34.7
di: 35,1 di: 34.6
wo: 34.6 wo: 34.4
do: 34,9 do: 34,4
vr: 35,2 vr: 34.8
za: 34,2 za: 34,5
zo: 34.5 zo: 34,3Ik heb elke dag rond de middag, rond 1uur gemeten.
Normaal ligt mijn temperatuur, voor het gebruik van Antidepressiva’s rond de 36,1.Nu is mijn vraag dus, is dit door de Medicatie, of kan het daar niets mee te maken hebben,
overal op internet (dokter.nl e.d.) lees ik alleen over een Verhoogde temperatuur na AD-medicatie, vandaar dat ik eens wil weten of er ook een verlaging kan optreden??alvast bedankt
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 januari 2018 om 10:48Dat is toch een vreemd fenomeen. Beter toch maar even met je huisarts bespreken.
Reageren



