Zoeken Vraag het forum

medicijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • monia

Kan iemand mij mischien zeggen wat voor een soort medicijn dit is ?

Ik heb begerepen dat het uit een verslavingszorg komt ,  waarschijnlijk een soort slaaptablet ??

Ik weet het dus niet zeker

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is zo helaas niet te zeggen. Dat zou je moeten navragen bij diegene die ze heeft voorgechreven

Reageren
    monia

Zij heeft ze ook gekregen

Reageren
    John (moderator)

Niet verstandig om zoiets te gebruiken, als je niet weet wat het is en waar het vandaag komt. Het is sowieso niet verstandig om geneesmiddelen van anderen te gebruiken

Reageren
    monia

Nee snap ik daarom wil ik ook weten of iemand het kent.Ik neem het ook niet zo maar in. ben al een paar nachten wakker omdat ik zo benauwd ben en van mijn huisarts krijg ik geen slaaptabletten omdat ik te jong ben. en melatonine en sleeps en andere dingen helpen niet en met 4 kids zou het wel fijn zijn om een keer een nacht door te slapen.

Reageren
    John (moderator)

Dat begrijp ik wel.  Probleem is, dat de pil te weinig informatie bevat, en ik twijfels heb of het een slaapmiddel is. Slaappillen bevatten naast een merkaanduiding altijd de hoeveelheid mg die in de tablet zit of een cijfercode waarmee de identiteit van de tablet kan worden achterhaald.

Reageren
    monia

Snap je heel goed . Ik ga zo wel ff naar de aphotheek om te vragen

Reageren
Reageer op: medicijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.