- Meisje 15 jaar.18 juni 2017 om 13:50
Ik heb mijn antidepressiva thuis laten liggen toen ik vrijdag avond werd opgehaald door mijn oma omdat ik dit weekend bij haar bleef logeren. Toen we bijna het dorp uit waren schoot me binnen dat mijn antidepressiva nog thuis lag maar mijn oma vond het onzin om terug te rijden en ze zei dat ik met gemak het hele weekend zonder kan, ik dacht bij mezelf ook dat dat echt niet erg is als ik ze 2 dagen niet pak maar blijkbaar is dat toch erg.
Ik heb echt ontzettend trillende handen, mijn benen voelen zwaar aan.Ik zit echt het hele weekend al naar adem te happen, een paar keer was het zelfs gewoon hyperventilatie. Ik kan ook mijn emoties echt totaal niet onder controle houden, heb het echt benauwd van de angst en ik ben er ook hartstikke duizelig en misselijk van, heb zo’n vervelend gevoel op m’n borst en ik heb echt intens het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen of doodgaan ofso. Ik ben echt ontzettend bang en ik kan bijna niet meer helder nadenken.
Wat moet ik nu doen?
1 reactieReagerenCatootje18 juni 2017 om 14:00Proberen rustig te blijven. Huisartsenpost bellen of gewoon eerder naar huis gaan.
Reageren
Zelf in het verleden allerlei medicijnen gebruikt en als je ze even niet neemt merk je dat echt wel.
Ben zelf wel een voorstander van oorzaken aanpakken d.m.v. voeding en supplementen etc. Ben zelf nu 22 jaar medicijnvrij.