Zoeken Vraag het forum

Pds

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik snap het echt niet. Ik heb nu al 5-6 maanden last van een spastische darm. Ik heb iedere dag last van buikpijn, krampen, winderigheid, opgeblazen buik etc.. Ik heb ook enorm veel last van rare ontlasting, zachte, kleuren, soms gele, soms groene… en soms moet ik met mijn vinger ontlasting helpen uithalen uit mijn anus. Ik heb vooral in de ochtend en avond na mijn eten last. Heb ook soort van zeurende buikpijn precies rond mijn navel.. kan iemandmij helpen want ik zie het niet meer zitten iedere dag dit gevoel ik kan amper deftig buitenkomen

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts en vraag om een ontlastingsonderzoek. Het zou kunnen dat je een darmbacterie of een parasiet hebt.

Reageren
    Anoniem

Hebben ze in het begin toen gedaan, bloedonderzoek, en stoelgang onderzoek.. en er was niks te vinden..?

Reageren
    John (moderator)

Ben je met de klachten ook al bij een Maag Darm en Leverarts geweest?
    Zo niet, vraag dan aan de huisarts een verwijzing

Reageren
    Anoniem

Ja die heeft een echo grafie genomen rn niks gezien alleen dat mijn darm gespannen staat… hij stuurde me door naar een dietiste waar ik nu het fodmap dieet bij volg…

Reageren
    John (moderator)

Dan zul je toch nog geduld moeten hebben. Pds is niet zomaar weg.

Reageren
    Anoniem

Maar kan dhet dan dat mijn klachten daar allemaal van zijn…?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou inderdaad kunnen

Reageren
Reageer op: Pds
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.