- Anoniem3 oktober 2016 om 17:06
Ik snap het echt niet. Ik heb nu al 5-6 maanden last van een spastische darm. Ik heb iedere dag last van buikpijn, krampen, winderigheid, opgeblazen buik etc.. Ik heb ook enorm veel last van rare ontlasting, zachte, kleuren, soms gele, soms groene… en soms moet ik met mijn vinger ontlasting helpen uithalen uit mijn anus. Ik heb vooral in de ochtend en avond na mijn eten last. Heb ook soort van zeurende buikpijn precies rond mijn navel.. kan iemandmij helpen want ik zie het niet meer zitten iedere dag dit gevoel ik kan amper deftig buitenkomen
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2016 om 21:53Ga met de klachten naar de huisarts en vraag om een ontlastingsonderzoek. Het zou kunnen dat je een darmbacterie of een parasiet hebt.
ReagerenAnoniem4 oktober 2016 om 04:45Hebben ze in het begin toen gedaan, bloedonderzoek, en stoelgang onderzoek.. en er was niks te vinden..?
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2016 om 08:50Ben je met de klachten ook al bij een Maag Darm en Leverarts geweest?
Reageren
Zo niet, vraag dan aan de huisarts een verwijzingAnoniem4 oktober 2016 om 18:38Ja die heeft een echo grafie genomen rn niks gezien alleen dat mijn darm gespannen staat… hij stuurde me door naar een dietiste waar ik nu het fodmap dieet bij volg…
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2016 om 19:23Dan zul je toch nog geduld moeten hebben. Pds is niet zomaar weg.
ReagerenAnoniem4 oktober 2016 om 19:30Maar kan dhet dan dat mijn klachten daar allemaal van zijn…?
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2016 om 19:42Dat zou inderdaad kunnen
Reageren