- Bax20 september 2016 om 14:28
Hoi,
Na een avondje uit werd ik ’s morgens opeens heel erg misselijk wakker en moest ik heftig gal kotsen. Op het einde van de ‘kotssessie’ zaten er ook nog 2 streepjes helder bloed in de gal.
Nu ben ik mij er van bewust dat gal kotsen wel eens ‘iets’ kan stuk maken binnenin dat bloed meegeeft.
Maar mijn hypochondrisch gevoel van dat ik naar de HA moet gaan, gaat maar niet weg, omdat ik al een jaar last heb van misselijkheid, pijnlijke aanvallen in de darm, hevige constipatie, etc.
Mocht er nu iets ernstigs aan de hand zijn, dan zou ik waarschijnlijk nog meer bloed moeten overgeven?
Of is een afspraak met de HA nodig?
Behalve misselijk zijn, heb ik niet meer moeten kotsen. Noch bloed, noch gal.Groeten,
Bax3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 september 2016 om 15:54Bij hevig braken kan er inderdaad wel een klein bloedvaatje stuk gaan.
Reageren
Maar met de andere klachten die je hebt, zou je idd even naar de huisarts kunnen gaanBax20 september 2016 om 15:58Hoi Tandor,
Nog vergeten melden dat ik 4 maand geleden een echografie en CT-scan heb laten doen, waarop ze niets konden zien qua onregelmatigheden.
Daarom dat ik maar moeilijk kan inschatten of beetje bloed bij gal “normaal” is, of vrij verontrustend.Groeten,
Reageren
BaxJohn (moderator)
20 september 2016 om 16:12Dat is niet meteen verontrustend, tenzij het vaker voor zou komen.
Reageren