Zoeken Vraag het forum

Misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb zondagavond anale seks gehad, best wel diep eigenlijk. En nu voel ik me wat misselijk en heb ik afentoe een klein beetje buikpijn. Ik heb verder geen koorst o.i.d.(37,6). Zou er iets aan de hand kunnen zijn?

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Achja, het niet echt buikpijn, maar een beetje een rare buik afentoe. Ook beetje hoofdpijn.

Reageren
    John (moderator)

Misschien is je endeldarm wat geïrriteerd.
    Als de klachten aanhouden ga dan toch even naar de huisarst

Reageren
    Anoniem

Ah oke,

Want ik las de meest enge dingen op internet over perforatie’s etc. en daar maakte ik me een beetje zorgen over. Waarschijnlijk om niets want ik heb verder niet echt hevige pijn of een harde buik o.i.d., Wel me temperatuur even gemeten en die is ook niet te hoog gelukkig. Misschien wel een rare buik omdat ik niet veel heb gegeten en veel heb gedronken afgelopen weekend, maar voel met toch niet helemaal fit.

Reageren
    Anoniem

en dat ik me niet fit voel zal misschien ook wel komen doordat ik weer een depressie heb, die gister weer behoorlijk insloeg.

Reageren
    Anoniem

maar hij is wel behoorlijk diep geweest, zon 35 cm en dus voorbij me endeldarm denk ik

Reageren
    John (moderator)

35 cm diep? Dat heeft niks meer met anale seks te maken…Dat is gewoon vragen om problemen. Dat was duidelijk voorbij de endeldarm. Kijk eens naar de anatomie van de darm en bedenk dan wat er gebeurt is en wat zou kunnen gebeuren… Als de klachten aanhouden raad ik je toch aan om naar de dokter te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ja, ik had het ook wel opgezocht en ze zeiden dat je wel behoorlijk ver kan gaan, er zijn mensen die nog veeel verder gaan. En dit ding was behoorlijk flexibel en niet dik o.i.d. dusja ik dacht dat het wel kon. Je ontlasting moet er ook langs en dat zal niet veel dikker zijn.

Overigens heb ik nu gelukkig geen last meer, en heb de spullen weggegooit, ben er direct klaar mee haha

Reageren
Reageer op: Misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.