- Anoniem9 augustus 2016 om 09:42
Hallo,
Ik heb zondagavond anale seks gehad, best wel diep eigenlijk. En nu voel ik me wat misselijk en heb ik afentoe een klein beetje buikpijn. Ik heb verder geen koorst o.i.d.(37,6). Zou er iets aan de hand kunnen zijn?
7 reactiesReagerenAnoniem9 augustus 2016 om 09:45Achja, het niet echt buikpijn, maar een beetje een rare buik afentoe. Ook beetje hoofdpijn.
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2016 om 09:55Misschien is je endeldarm wat geïrriteerd.
Reageren
Als de klachten aanhouden ga dan toch even naar de huisarstAnoniem9 augustus 2016 om 10:05Ah oke,
Want ik las de meest enge dingen op internet over perforatie’s etc. en daar maakte ik me een beetje zorgen over. Waarschijnlijk om niets want ik heb verder niet echt hevige pijn of een harde buik o.i.d., Wel me temperatuur even gemeten en die is ook niet te hoog gelukkig. Misschien wel een rare buik omdat ik niet veel heb gegeten en veel heb gedronken afgelopen weekend, maar voel met toch niet helemaal fit.
ReagerenAnoniem9 augustus 2016 om 10:07en dat ik me niet fit voel zal misschien ook wel komen doordat ik weer een depressie heb, die gister weer behoorlijk insloeg.
ReagerenAnoniem9 augustus 2016 om 10:11maar hij is wel behoorlijk diep geweest, zon 35 cm en dus voorbij me endeldarm denk ik
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2016 om 10:5635 cm diep? Dat heeft niks meer met anale seks te maken…Dat is gewoon vragen om problemen. Dat was duidelijk voorbij de endeldarm. Kijk eens naar de anatomie van de darm en bedenk dan wat er gebeurt is en wat zou kunnen gebeuren… Als de klachten aanhouden raad ik je toch aan om naar de dokter te gaan.
ReagerenAnoniem9 augustus 2016 om 13:29Ja, ik had het ook wel opgezocht en ze zeiden dat je wel behoorlijk ver kan gaan, er zijn mensen die nog veeel verder gaan. En dit ding was behoorlijk flexibel en niet dik o.i.d. dusja ik dacht dat het wel kon. Je ontlasting moet er ook langs en dat zal niet veel dikker zijn.
Overigens heb ik nu gelukkig geen last meer, en heb de spullen weggegooit, ben er direct klaar mee haha
Reageren