- Anoniem24 juli 2016 om 04:22
Hallo
Een maand geleden heb ik hoogstwaarschijnlijk buikgriep gehad. Braken, buikpijn etc. Hiervoor naar de dokter ook geweest maar door wat ee verder speelt dacht hij aan stress wel als het te lang duurde moest ik terug komen. Het is toen even goed gegaan maar nu 2 a 3 weken is het weer mis. Ik heb geen eetlust of hongergevoel en als ik eet eet ik weinig. Ook is mijn ontlasting verander beetje licht bruin/ geel achting. De linkerkant van mijn buik is harder en dikker dan de rechterkant. De pijn zit links van mijn navel. Als ik hevige pijn heb straalt dit uit naar de gehele linkerkant. Ik zit momenteel in het buitenland maar ik blijf er last van hebben op het moment niet zoveel pijn meer maar wel die druk links van mijn navel. Ook als ik opsta lijkt het net of ik hevig mijn buikspieren heb getraind en dit is ook een onaangenaam gevoel.Omdat ik in het buitenland zit is een afspraak bij de dokter niet evht handig. Dus ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft? Begin mij toch een beetje zorgen te maken.
Groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 juli 2016 om 10:01Het lijkt er in ieder geval op dat je darmen in opstand zijn. Maar zonder enig onderzoek is daar helaas niet veel over te zeggen.
Reageren
De weersomstandigheden en verandering van voeding kan daar natuurlijk ook nog een rol in spelen