- Anoniem20 juli 2016 om 14:55
Na maanden last gehad te hebben van mijn darmen en stoelgang toch naar de huisarts gegaan. Wat testjes en hoop vraag en geluisterd naar mijn buik/darmen kwam hij op PDS, wat mij al meteen gerust stelde want ging uit van het ergste.
Helaas kan de huisarts hier niets aan doen en moet er mee leren leven, prima ben allang blij dat het niets ergs is.
Maar zijn hier mensen die tips hebben tegen het gepruttel en gerommel vooral bij het ontwaken of na het eten van iets? Het geluid is echt luid en je ziet toch mensen kijken. En het gevoel voor mezelf dat je het echt voelt bewegen is best irritant.
Alles is welkom!!!
3 reactiesReagerenyordi120 juli 2016 om 15:19Sowieso is het verstandig om je voedingsstijl aan te passen.
Reageren
Wat eet je zoal op een dag?Anoniem20 juli 2016 om 17:43Nornaal begin ik met 2 tarweboterhammen. Tussendoor een banaan. Tussen de middag 5 tarweboterhammen, rond de klok van 15:00 nog wat fruit ’s avonds gewoon groentes met aardappels en stukje vlees. Verder eet ik af en toe een handje chips of pinda’s. Verder of thee of water en 2 glazen frisdrank per dag.
ReagerenAnoniem28 juli 2016 om 21:40Als je prikkelbare darm hebt, is het heel belangrijk om te letten op wat je eet en drinkt. Frisdrank kan al zorgen voor heel veel klachten
Reageren