- Anoniem17 mei 2016 om 14:19
hoi ik heb de laatste tijd van kleine krampjes in me buik (Niet heel pijnlijke maar vervelend) . Ik heb de laatste tijd veel klachten want heb een fobie voor ziektes. Want ik maak me heel druk als ik iets voel al is het iets kleins. Ik heb iedere week wel wat anders dan weer aan me blaas dan weer pijn in me borst dan weer overal pijn dan weer misselijk/draaierig. En iedere keer vinden ze geen oorzaak ik heb urine ingeleverd, Ik heb 3x bloed geprikt. En nou heb ik het in me buik. Het borrelt ook heel erg en heb veel aandrang om te poepen. Ik laat ook heel veel scheten. Mijn ontlasting is dun maar ook weer geen waterige diarree. Maar ook niet dik. Ik moet heel vaak naar de wc hele kleine beetjes. Vooral als ik wat op heb. Maak niet uit wat al is het een stuk fruit of bruin brood. Wat kan dit zijn? Ik ben 18 jaar.
4 reactiesReagerenAnoniem17 mei 2016 om 14:20en ik kan wel mijn ontlasting ophouden. Dat kan wel. Het loopt er niet uit als ik iets doe
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2016 om 16:48Stress en spanningen zouden dit soort klachten wel kunnen veroorzaken. Bespreek dat eens met je huisarts.
ReagerenAnoniem17 mei 2016 om 19:56Ik moet wel zeggen ik heb vrijdagavond een stuk of 6 flesjes bier op en sindsdien heb ik het. Kan het ook aan bier liggen?
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2016 om 22:14Dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen
Reageren