Zoeken Vraag het forum

Constant overgeven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste allemaal, ik heb een vraag waar jullie mij hopelijk kunnen helpen. Mijn vriend zit nu ongeveer +- 2 jaar met een probleem dat hij bijna iedere dag vooral in de ochtend moet overgeven. We zijn al langs de dokter en het ziekenhuis natuurlijk geweest maar na verschillende bloedtesten en onderzoeken is hier dus niks uitgekomen.. Hij heeft er meer last van als hij stress heeft en op warme dagen. Het is echt heel erg vervelend voor hem omdat hij ieder moment van de dag misselijk is en/of duizelig. Wij vinden het erg vervelend dat hier geen oplossing voor gevonden kan worden via de dokter want het belemmerd erg zijn dagelijkse zaken. Ik ben natuurlijk bereid om meer informatie te geven indien dit nodig is, ik heb namelijk geen idee hoe dit allemaal in z’n werking gaat maar kan het op z’n minst vragen.

Met vriendelijke groetjes Marielhja.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud is je vriend?
    Gebruikt hij medicijnen alcohol of drugs?
    Heeft hij nog andere klachten/aandoeningen?

Reageren
    Anoniem

Mijn vriend is 21 gebruikt geen medicijnen en af en toe in het weekend heel normaal een biertje en hij blowt soms. Het gekke is dat hij als hij blowt zich vele malen beter voelt..

Reageren
    Anoniem

Oh en hij heeft zelf best vaak last van oor onstekingen, zeker 1 keer in de 2 maanden

Reageren
    John (moderator)

[quote]Het gekke is dat hij als hij blowt zich vele malen beter voelt..[/quote]Maar dat is alleen maar op het moment van blowen en kort daarna. Als de THC is uitgewerkt komen de klachten alleen maar erger terug.
    Maar is niet de oorzaak van de klachten als hij niet dagelijks blowt. Ik denk dat het goed zou zijn om terug te gaan naar de huisarts en een verwijzing te vragen voor de MDL arts voor een maagonderzoek. Het zou een bacteriële infectie kunnen zijn.

Reageren
Reageer op: Constant overgeven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.