- Anoniem17 mei 2016 om 07:09
Beste allemaal, ik heb een vraag waar jullie mij hopelijk kunnen helpen. Mijn vriend zit nu ongeveer +- 2 jaar met een probleem dat hij bijna iedere dag vooral in de ochtend moet overgeven. We zijn al langs de dokter en het ziekenhuis natuurlijk geweest maar na verschillende bloedtesten en onderzoeken is hier dus niks uitgekomen.. Hij heeft er meer last van als hij stress heeft en op warme dagen. Het is echt heel erg vervelend voor hem omdat hij ieder moment van de dag misselijk is en/of duizelig. Wij vinden het erg vervelend dat hier geen oplossing voor gevonden kan worden via de dokter want het belemmerd erg zijn dagelijkse zaken. Ik ben natuurlijk bereid om meer informatie te geven indien dit nodig is, ik heb namelijk geen idee hoe dit allemaal in z’n werking gaat maar kan het op z’n minst vragen.
Met vriendelijke groetjes Marielhja.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 mei 2016 om 09:36Hoe oud is je vriend?
Reageren
Gebruikt hij medicijnen alcohol of drugs?
Heeft hij nog andere klachten/aandoeningen?Anoniem17 mei 2016 om 13:40Mijn vriend is 21 gebruikt geen medicijnen en af en toe in het weekend heel normaal een biertje en hij blowt soms. Het gekke is dat hij als hij blowt zich vele malen beter voelt..
ReagerenAnoniem17 mei 2016 om 13:42Oh en hij heeft zelf best vaak last van oor onstekingen, zeker 1 keer in de 2 maanden
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2016 om 16:15[quote]Het gekke is dat hij als hij blowt zich vele malen beter voelt..[/quote]Maar dat is alleen maar op het moment van blowen en kort daarna. Als de THC is uitgewerkt komen de klachten alleen maar erger terug.
Reageren
Maar is niet de oorzaak van de klachten als hij niet dagelijks blowt. Ik denk dat het goed zou zijn om terug te gaan naar de huisarts en een verwijzing te vragen voor de MDL arts voor een maagonderzoek. Het zou een bacteriële infectie kunnen zijn.