Zoeken Vraag het forum

Overgeven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey,
    Ik loop al 3 dagen met een heel erg misselijk gevoel. Dinsdag ochtend gal overgeven toen ik opstond, en gister overgeven na het ontbijt midden op straat omdat ik nergens heen kon. Ik ben vermoeid, en eet bijna niks meer, zodra ik iets zie moet ik al kokhalzen. Mensen met wie ik veel ben zeiden dat het gewoon zulke erge stress is dat het op mn rug, nek, schouders en maag is gaan zitten want ik heb ook op die plekken spierpijn.
    Maar ik val ook alleen maar af, ben uitgeput, echt moe gewoon de hele dag..
    Weet iemand wat ik kan doen? Want ik geef nu niet meer over, maar eten gaat ook eigenlijk niet.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik slik trouwens sinds 1 a 2 weken de pil, en hooikoorts tabletten bij het avond eten..

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het goed is om eens met de klachten naar de huisarts te gaan.
    Stress en spanningen kunnen dit soort klachten wel veroorzaken, maar het zou ook een bacteriële infectie kunnen zijn

Reageren
Reageer op: Overgeven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.