- Anoniem29 februari 2016 om 07:25
Ik ben een meid van 25 jaar, laatste periodes heel veel te kammen gehad met stress.
Ook een slecht gebit, maar op foto’s geen ontstekingen. Morgen wel een afspraak bij de kaakchirug… Voor vermoedelijk slecht kaakgewricht..
Nu al bijna twee weken moeite met slikken, en veel last van hals spieren en opgezette klieren, verder ook het gevoel dat ik een beknellend gevoel blijf houden rondom de schildklier. Dit word morgen ook getest bij het ziekenhuis.
Wat me heel veel zorgen maakt!!!:::
Ook heb ik sinds een aantal dagen een kloppend gevoel bij mijn borstbeen/ maag?? Vanaf mij gezien is het aan de linkerkant (dus niet aanzicht vanuit andere), het zit iets naar het midden toe.. Het gaat dan heel snel en hard, als ik erop druk dan word het minder, maar zodra ik het loslaat weer meer. Dit is maar met korte momentjes. Verder heb ik ook veel last van mijn rechterbeen (ook vanuit mijn eigen zicht), een rare pijn die blijft in de knieholte. Verder soms met vlagen wat lichte hoofdpijn en behoorlijk harde ontlasting gehad dagen, en nu sinds vanochtend weer juist wat dunner.Moet ik me zorgen maken om een anoreusma?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 februari 2016 om 16:37Hoezo een aneurysma? Dat is toch zeer onwaarschijnlijk.
Je klachten zullen eerder door stress en spanningen worden veroorzaakt.
Reageren
Doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest