- Anoniem2 november 2015 om 14:50
ik heb al een tijdje hele erge pijn in me linker flank. het was begonnen aan me rechteronderbuik, de dokter zei dat het een verstopte dikke darm is en gaf me medicijnen. maar de pijn werd erger, k heb ook 3x een urinetest gedaan en die is goed. geen bacterien, geen bloed. Maar de pijn is nu verplaatst naar mijn linker onder rug en zij en ook bij mn linkerbovenbuik. in het begin kon ik niet stilzitten, maar nu kan ik niet lopen door de pijn. weet iemand misschien wat het kan zijn ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 november 2015 om 15:13Het zou inderdaad je dikke darm kunnen zijn. Ga terug naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de MDL arts en een echo van je buik.
ReagerenAnoniem2 november 2015 om 15:45maar ik ga wel gewoon elke dag naar het toilet.. en ik heb paar dagen geleden een echo gehad. maar er was niks met me dikke darm
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2015 om 17:26Als de klachten aanhouden ga dan in ieder geval terug naar de huisarts. Vraag dan een verwijzing naar de MDL arts. Je klachten zullen ergens vandaan moeten komen.
Reageren