Zoeken Vraag het forum

hevige pijn linkerzij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb al een tijdje hele erge pijn in me linker flank. het was begonnen aan me rechteronderbuik, de dokter zei dat het een verstopte dikke darm is en gaf me medicijnen. maar de pijn werd erger, k heb ook 3x een urinetest gedaan en die is goed. geen bacterien, geen bloed. Maar de pijn is nu verplaatst naar mijn linker onder rug en zij en ook bij mn linkerbovenbuik. in het begin kon ik niet stilzitten, maar nu kan ik niet lopen door de pijn. weet iemand misschien wat het kan zijn ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou inderdaad je dikke darm kunnen zijn. Ga terug naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de MDL arts en een echo van je buik.

Reageren
    Anoniem

maar ik ga wel gewoon elke dag naar het toilet.. en ik heb paar dagen geleden een echo gehad. maar er was niks met me dikke darm

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten aanhouden ga dan in ieder geval terug naar de huisarts. Vraag dan een verwijzing naar de MDL arts. Je klachten zullen ergens vandaan moeten komen.

Reageren
Reageer op: hevige pijn linkerzij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.