- Anoniem25 oktober 2015 om 07:48
Ik probeer het zo kort mogelijk te vertellen
*Al zes jaar vrijwel continu diaree.
*Gewichtsverlies 16% lichaamsvet nog
* extreme buikpijn
* vaak spugen ook vd pijn dan komt t aan twee kanten eruit
* foliumzuur en vit d tekort
Ontstekingswaarde af en toe verhoogdWanneer ik geen diarree heb ziet mijn poep er aan een kant plat uit. Het lijkt wel een plakje of een soort breinaald Waardoor ontstaat dit??
Ik loop al zes jaar híermee Heeft iemand een idee???
8 reactiesReagerenAnoniem25 oktober 2015 om 07:53John (moderator)
25 oktober 2015 om 11:07Wat zijn er tot nu toe voor onderzoeken gedaan?
[quote]Wanneer ik geen diarree heb ziet mijn poep er aan een kant plat uit. Het lijkt wel een plakje of een soort breinaald Waardoor ontstaat dit??
Reageren
[/quote] Dit zou veroorzaakt kunnen worden door een inwendige of uitwendige aambei of bijvoorbeeld een marisk.Anoniem25 oktober 2015 om 11:19Aambeien zijn t niet is onderzocht.
Reageren
Colon en gastroscopie. Ze zagen spataderen oid in mn dunne darm….
Bloedonderzoek, komt ene keer wel ontsteking uit andere keer niet. Vitamine tekort is via bloedonderzoek vastgesteldAnoniem25 oktober 2015 om 11:25O ja heb ook regelmatig kloofjes vd diarree
Reageren
Aften
GewrichtsklachtenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 11:46Lijkt dan toch een probleem met je darmen….
Reageren
Wanneer je ontstekingen in je dunne darm hebt kunnen vitamines niet goed worden opgenomen. Daarnaast kan langdurig vitamine D tekort ook voor darmproblemen zorgen.
Ben je voor de klachten doorverwezen naar een MDL arts?
Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw?
Gebruik je nog andere medicijnen?
Is er een behandeling gestart voor de klachten?Anoniem25 oktober 2015 om 13:10Vrouw 33
Reageren
Behandeling bijvoeding smerig spul bah.
Heb een aangeboren afwijking nf-na.
Ik word r zo moedeloos van na zes jaarAnoniem25 oktober 2015 om 13:20Herstel nf-ns
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 14:12Ik zie geen direct verband tussen (alle) klachten en nf-ns, behalve dan eventuele medicamenteuze behandelingen die darmproblemen kunnen veroorzaken.
Reageren
Als dat zo is weet je natuurlijk waar de klachten dan vandaan komen. Probleem is dan wel dat er weinig aan te doen is en dat er eerst voldoende herstel moet zijn.