Zoeken Vraag het forum

hoor bij een blinde darm ontsteking dat je bij naar wc gaan bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje (privé

heey ik was 2 jaar terug in de zomervakantie op vakantie naar Turkije met pa ma zus opa en oma.
    nou lekker vliegen……
    eenmaal s nachts daar aangekomen stond er en buffet klaar.
    ik had helemaal geen honger, en had kij veel buikpijn.
    ik zat te rollen over de grond iets later naar de hotelkamer
    ik heb pijnstillers genomen, nou ik hield het echt niet meer uit had koorts buikpijn.
    ik moest lijmtang nii jaar de wc tot op een moment ik wel moest nou ik ging dus naar de wc en ik dacht wat voel ik dus klaar en keek in de wc lag er allemaal bloed in de wc ik mijn kin misselijk voelen
    ik liep meteen naar pa eenmaal aangekomen
    en ik zij het maar ja pa zij och je bent gewoon ongesteld NEE want ik was pas 8 ik kon niet mer van de buikpijn Nou ja toch mar proberen te slapen het was maar een weekendje nou toch geslapen de volgende ochtend het ging niet ik was kots misselijk en helemaal slap
    nou… flauwgevallen papa mij wakker make en pa en ik ging naar het ziekenhuis daar dus een echo en scan
    en ja hoor… een blinde darm ontsteking ze zijden dat ik morgen een operatie moest ik moest dus een nacht in ziekenhuis blijven en Turkijs ziekenhuis nou echt niet geslapen moest aan een infuus
    de volgend ochtend was het raak ik zo’n speciale pyama aan voor de operatie maar dit was de dag dat we wer terug gingen naar Nederland
    nou pa was dus alleen mee in het ziekenhuis dus ik kon ma zus opa en oma niet meer zien vervolgens operatie gehad 7 dagen in het ziekenhuis in turkije bah dat eten is ba ba ba nou jeej een vlucht geboekt op naar Nederland eindelijk thuis zonder ma zus opa en oma voor de operatie te spreken of te zien dit was pech.
    een maal thuis hechtingen bin de huisarts eruit lala klaar (pijnlijk
    kreeg ik te horen dat ik nog 2 weke niet naar school mocht bah bah.
    nou dit was het dan wel zo’n beetje
    een heel verhaal

Reageer op: hoor bij een blinde darm ontsteking dat je bij naar wc gaan bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.