- Anoniem19 april 2015 om 19:40
Ik heb volgens mij buikgriep. Heel misselijk, braakneigingen, hoofdpijn, moe.. Maar ik geef niet over. Ik zit er wel constant tegenaan. Kokhalzen, meer speeksel en bleek en duizelig/slap worden. Heb dit sinds gisteren. Maar omdat ik al dit sinds gisteren heb en nog steeds niet heb gebraakt vraag ik me af of het nog gaat gebeuren.
Ik heb genoeg Zofran hier thuis liggen omdat ik Gastroparese heb. Maar ik dacht ik neem het niet dan kan ik gewoon braken, misschien lucht dat op. Maar nu constant op het randje zitten is niet te doen. Zou ik de Zofran innemen? Of zou ik dan alsnog kunnen braken?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 april 2015 om 21:44Het is nog maar de vraag of het een buikgriep is. Bij buikgriep hoort normaliter diarree. Het kan ook gewoon de griep zijn.
ReagerenAnoniem20 april 2015 om 01:24Heb totaal geen last van diarree.. Vond ik ook al raar. Misschien triggert de griep de misselijkheid van de Gastroparese..
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2015 om 07:48Dat zou kunnen. Maar ook de griep zelf kan de oorzaak zijn.
Reageren
Heb je koorts?Anoniem20 april 2015 om 13:21Ja nu 38.7 en gisteren 39.4..
Reageren