- Anoniem14 maart 2015 om 10:12
Hallo allemaal,
Ik schrijf dit berichtje omdat ik toch een beetje ongerust ben… ik heb sinds 2 weken wat last van men darmen, geen echt voordurende buikpijn, maar bij het drukken op men darmen zijn ze toch redelijk gevoelig… Ik heb een week geleden 1x serieuze krampen en diaree gehad, maar nadien was men stoelgang vrij gewoon… wel een beetje vlokkerig en wat beigig van kleur (sorry voor de details), maar geen slijm of bloed. Ik ben dan ook naar de huisarts geweest, maar hij heeft mij enkel Barexal gegeven, en ik heb niet het gevoel dat dit echt werkt. We zijn nu weer een week later en het enige symptoom dat ik heb, is dat men darmen wat gevoelig blijven, vooral bij het duwen op men darmen, en ik moet toch wel 2 a 3 keer naar het toilet per dag.
Zijn hier misschien mensen met gelijkaardige symptomen? Of kan ik best nog even afwachten of terug naar de huisarts gaan?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2015 om 16:23Als de klachten aanhouden ga dan terug naar je huisarts
ReagerenAnoniem15 maart 2015 om 18:10De pijn waar ik over sprak is nu sinds gisterenavond verdwenen, dus toch een positieve evolutie, enige wat nu de kop opsteekt is dat ik vandaag al 6 of 7 keer naar het toilet ben moeten gaan, geen diaree, maar gewone stoelgang, waardoor men anus volledig geirriteerd is en bloed 🙁 . suggesties?
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2015 om 20:31Gebruik een beetje zinkzalf voor je anus.
Reageren
Zorg verder voor een goede hygiëne. d.w.z. na iedere stoelgang evcen met water schoonmaken en goed drogenAnoniem15 maart 2015 om 21:27Bedankt voor de suggestie Tandor, ik heb men dochter haar zinkzalf gebruikt, en effectief verzacht dat de pijn.
groetjes!
Reageren
Danny