- Anoniem9 januari 2015 om 20:02
Hallo,
Ik heb sinds afgelopen zondag waterige diarree, buikkrampen en misselijk.
NA het eten van stokbrood spek en ei in een brasserie, nou heb ik het een aantal dagen aangekeken en ineens zat er bloed bij mijn ontlasting.
Gisteren naar de huisarts geweest en van haar kreeg ik te horen dat ik imodium tabletjes moest halen tegen de diarree.
nou oke dat gedaan en ze ook ingenomen.
Maar tegen een uur of drie in de middag werd het bloed meer en kreeg ik meer buikpijn, terug gebeld naar de huisarts en die vertelde mij infectie/bacterie/voedselvergiftiging.
Ab-kuur gekregen slik die nu 1 dag.
Maar ik maak me nu echt zorgen over het bloed bij mijn ontlasting heb vandaag verschillende kleuren gehad van zwart naar bruin en nu weer bloed.Gaat dit over, of moet ik me nu echt zorgen gaan maken????
HELP!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2015 om 21:17Een voedselvergiftiging of een salmonella vergiftiging is heel goed mogelijk. De klachten zouden ook weer moeten afnemen. Als je morgen nog steeds last hebt van bloed bij je ontlasting neem dan contact op met de huisartsenpost.
ReagerenAnoniem9 januari 2015 om 21:38Zal ik zeker doen!
Mijn moeder denkt eerder dat het bloed komt doordat mijn darmen natuurlijk van streek zijn en geirriteerd omdat het nu vaker moet legen en alles er met een rotgang doorheen beweegt.
Reageren