Zoeken Vraag het forum

Pijn links onderin en veel blaasontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi

Ik heb de laatst tijd veel last van steken onderin met daarbij ook nog eens last van blaasontsteking.
    Met blaasontsteking ben ik bekend heb er inmiddels als 3x een kuur voor gehad. Maar het blijft terug komen
    Ook heb ik enorme steken aan me linkerkant wat door trekt naar me rug.
    Eerst had ik het aan me rechterkant maar dat is zo goed als over,
    Hiervoor ben ik al paar keer bij de HA geweest.
    Moet urine test doen, kwam inderdaad blaasontsteking uit na de kuur werden me klachten alleen maar erger, dus heb ik een scan gemaakt van me bekken. Bleek helemaal goed te zijn.
    Maar als nog last van die steken, en als ik die steken heb dan kan ik eigenlijk bijna niks meer, want het zitten doet dan pijn en het staan. Liggen dat gaat dan nog wel op me rug

Ook heb ik een echo gemaakt van me nieren, darmen en me maag. Maar ook hier kwam niks uit.

Nu weet ik dus geen raad meer, kan wel naar de dokter gaan en alles weer uit leggen. Maar verhaal is al bekend daar.

Misschien dat een van jullie dit herkend?
    Of tips wat ik hiermee kan doen?

Ik hoor het graag

Groetjes
    Ki

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zult toch terug moeten gaan naar je huisarts. Vraag een verwijzing naar de uroloog voor een cystoscopie. Als je een vrouw bent, (kan ik uit het bericht niet opmaken) vraag dan ook een verwijzing naar de gynaecoloog.

Reageren
    Anoniem

ja ben een vrouw, oke ik zal dan nog een keer aanvragen.
    bedankt

Reageren
Reageer op: Pijn links onderin en veel blaasontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.