- Anoniem6 augustus 2014 om 18:15
Ik had de volgende vraag,
Na elke maaltijd moet ik onmiddelijk na wc,meestal tussen de 15 a 30 min.
Het is ook zo dat wanneer ik smiddags een granenbroodje eet,(s’morgens eet ik meestal yoghurt zwart brood met wat boter) ik in men ontlasting resten van granen zie, dezelfde granen die ik een kwartier geleden heb geeten, ik heb al eens op internet gezocht naar ziektes met dezelfde symptonen, moet er wel bij zeggen dat ik dit al heb sinds ik een baby ben,en dat ik tevens een snel metabolisme heb,iemand met de zelfde klachten of ervaringen?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2014 om 19:42Dat kunnen dus niet dezelfde granen zijn. Wel die van een dag eerder. Een doorloop van mond naar anus binnen een kwartier is onmogelijk. Het eten heeft alleen al in de maag langer nodig.
ReagerenNatasja23 augustus 2017 om 14:16vanmorgen fruit gegeten en met lunch salade met pijnboompitten. Nu iets meer dan uur later al pijnboompitten in mijn ontlasting. Kan me niet heugen wanneer ik die voor het laatst heb gegeten.
Is dit normaal?
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 15:42Dat kan wel eens voor komen. Zeker wanneer je erg zachte ontlasting hebt.
Reageren