- Anoniem21 april 2014 om 15:16
Hallo,
Afgelopen vrijdagmorgen kreeg ik op mijn werk hevige buikpijn, ik dacht: ‘ik steek 2 vingers in m’n keel en dan gaat het vast wel over, zo gezegd zo gedaan, Het werd wel een stuk minder alleen de dagen erna als ik iets vet eet/at kwam de buikpijn weer terug en dit gaat gepaard met spierpijn in mijn rug en nu zit het niet meer in mijn rug maar in mijn bovenbenen, het word wel steeds iets minder maar het is nog niet helemaal over, de pijn boel ik precies in het midden van mijn maag.
Weet iemand wat dit is? Voedselvergiftiging oid?
Alvast bedankt!8 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 april 2014 om 16:06Een voedselvergiftiging of een virusinfectie zijn mogelijk.
ReagerenAnoniem21 april 2014 om 19:41John (moderator)
21 april 2014 om 19:58Niet veel. Gewoon uitzieken. Wel zorgen dat je genoeg blijft drinken. Eet zo nu en dan een beschuit en even niet te vet eten.
ReagerenAnoniem21 april 2014 om 20:24Oke. Dankjewel!
ReagerenAnoniem22 april 2014 om 05:23Ben er vergeten bij te melden dat ik er s’ ochtends als ik wakker word ook last van heb, weetniet of dat wat uitmaakt qua diagnose?
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2014 om 08:50Dat maakt verder geen verschil. Het is vrij normaal zelfs dat je daar dan ook last van hebt als je wakker wordt.
ReagerenAnoniem24 april 2014 om 06:29Hallo,
Ik ben ondertussen een week verder en de de klachten zijn nog niet over.
Reageren
S’ochtends vroeg als ik wakker word om half 7 tot een uurtje of half 10 lichte krampjes en s’avonds laat ook een uurtje of 3 heb ik er nog last van..
Heb al een afspraak gemaakt voor Maandag a.s. bij de huisarts, maar was toch benieuwd of dit nog tot het ‘uitzieken’ behoort.
Alvast bedankt.John (moderator)
24 april 2014 om 07:40Dat je daar een week last van hebt is op zich niet zo vreemd.
Reageren
Als de klachten nog langer aanhouden is het inderdaad goed om even naar de huisarts te gaan.