Zoeken Vraag het forum

buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Afgelopen vrijdagmorgen kreeg ik op mijn werk hevige buikpijn, ik dacht: ‘ik steek 2 vingers in m’n keel en dan gaat het vast wel over, zo gezegd zo gedaan, Het werd wel een stuk minder alleen de dagen erna als ik iets vet eet/at kwam de buikpijn weer terug en dit gaat gepaard met spierpijn in mijn rug en nu zit het niet meer in mijn rug maar in mijn bovenbenen, het word wel steeds iets minder maar het is nog niet helemaal over, de pijn boel ik precies in het midden van mijn maag.

Weet iemand wat dit is? Voedselvergiftiging oid?
    Alvast bedankt!

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een voedselvergiftiging of een virusinfectie zijn mogelijk.

Reageren
    Anoniem

Oke dankjewel.

Wat kan ik hier zelf tegen doen?

Reageren
    John (moderator)

Niet veel. Gewoon uitzieken. Wel zorgen dat je genoeg blijft drinken. Eet zo nu en dan een beschuit en even niet te vet eten.

Reageren
    Anoniem

Oke. Dankjewel!

Reageren
    Anoniem

Ben er vergeten bij te melden dat ik er s’ ochtends als ik wakker word ook last van heb, weetniet of dat wat uitmaakt qua diagnose?

Reageren
    John (moderator)

Dat maakt verder geen verschil. Het is vrij normaal zelfs dat je daar dan ook last van hebt als je wakker wordt.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Ik ben ondertussen een week verder en de de klachten zijn nog niet over.
    S’ochtends vroeg als ik wakker word om half 7 tot een uurtje of half 10 lichte krampjes en s’avonds laat ook een uurtje of 3 heb ik er nog last van..
    Heb al een afspraak gemaakt voor Maandag a.s. bij de huisarts, maar was toch benieuwd of dit nog tot het ‘uitzieken’ behoort.
    Alvast bedankt.

Reageren
    John (moderator)

Dat je daar een week last van hebt is op zich niet zo vreemd.
    Als de klachten nog langer aanhouden is het inderdaad goed om even naar de huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.