- Deniselovessx13 april 2014 om 19:02
[i]Goedenavond,
Ik heb sinds 1,5 jaar last van slijm in mijn ontlasting of zo’n gemiddeld 10x per dag, elke wc beurt een handje vol slijm…
Regelmatig bloed en veel pijn continue, overal pijn, maar vooral rechts onder en links boven.Ik ben naar mijn huisarts gegaan ongeveer 1,5 maand terug en die wou het eerst aankijken…maar omdat ik het al zo lang heb ben ik door gaan dringen, ik kreeg een ontlasting onderzoek en daar bleek het zo te zijn dat ik parasieten heb in mijn darm(en).
Daarvoor heb ik een kuur gehad en inmiddels afgerond, echter nog steeds veel pijn/slijm etc.Ik weer terug naar de huisarts en toch eindelijk een verwijzing naar MDL-arts voor een scopie, prima maar mijn afspraak is pas 8 mei en het kon niet eerder ondanks de SPOED!
Nu is mijn vraag, de pijnstillers helpen niet en ik hou het niet meer..
Is het verstandig om via mijn huisarts me naar de SEH te laten verwijzen dan evt. een opname ter observatie of snellere scopie te regelen?Dit is niet meer vol te houden namelijk…en zelf maak ik mij best zorgen erover.
Wie of wie kan mij helpen!
[/i]2 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 april 2014 om 20:33Je zou het kunnen proberen via de SEH.
ReagerenAnoniem13 april 2014 om 20:38Ja morgen ga ik mijn huisarts maar weer bellen voor een verwijzing naar SEH.
Reageren