Zoeken Vraag het forum

Alleen slijm als ontlasting of veel slijm in ontlasting !!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Deniselovessx

[i]Goedenavond,

Ik heb sinds 1,5 jaar last van slijm in mijn ontlasting of zo’n gemiddeld 10x per dag, elke wc beurt een handje vol slijm…
    Regelmatig bloed en veel pijn continue, overal pijn, maar vooral rechts onder en links boven.

Ik ben naar mijn huisarts gegaan ongeveer 1,5 maand terug en die wou het eerst aankijken…maar omdat ik het al zo lang heb ben ik door gaan dringen, ik kreeg een ontlasting onderzoek en daar bleek het zo te zijn dat ik parasieten heb in mijn darm(en).
    Daarvoor heb ik een kuur gehad en inmiddels afgerond, echter nog steeds veel pijn/slijm etc.

Ik weer terug naar de huisarts en toch eindelijk een verwijzing naar MDL-arts voor een scopie, prima maar mijn afspraak is pas 8 mei en het kon niet eerder ondanks de SPOED!

Nu is mijn vraag, de pijnstillers helpen niet en ik hou het niet meer..
    Is het verstandig om via mijn huisarts me naar de SEH te laten verwijzen dan evt. een opname ter observatie of snellere scopie te regelen?

Dit is niet meer vol te houden namelijk…en zelf maak ik mij best zorgen erover.

Wie of wie kan mij helpen!
    [/i]

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou het kunnen proberen via de SEH.

Reageren
    Anoniem

Ja morgen ga ik mijn huisarts maar weer bellen voor een verwijzing naar SEH.

Reageren
Reageer op: Alleen slijm als ontlasting of veel slijm in ontlasting !!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.