- Anoniem11 december 2013 om 14:53
Hallo iedereen,
Ik heb nu al 3 dagen last van diarree, ook heb ik over me hele lichaam spierpijn en lijkt soms of het krachtverlies heb over me hele lichaam.
Soms brandende maagzuur.Ik ben heel bang dat het iets ergs is kan iemand my helpen?
4 reactiesReagerenTandor111 december 2013 om 18:41Het zou wel eens kunnen zijn dat je de griep krijgt.
Reageren
Die heerst momenteel.Anoniem13 december 2013 om 18:01Nou de enigste probleem nu is dat ik laat heb na spierzwakte heel rar vooral al het kou is of als k me benen heel lang op tzelde positie hou
ReagerenTandor113 december 2013 om 20:39Lijkt nog steeds op een griep. Je kunt natuurlijk ook even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem18 december 2013 om 13:39Klinkt inderdaad als een beginnende griep. Omdat op dit moment het symptoom vooral buikgriep is zou ik in ieder geval ervoor zorgen dat je voldoende drinkt.
De buikgriep gaat samen met aangetaste slijmvliezen van de dikke darm. Dit zorgt ervoor dat je lichaam minder vocht opneemt uit je eten en drinken dan normaal. Hierdoor is het echt nodig dat je meer drinkt dan normaal.
De spierpijn is een heel bekend verschijnsel bij griep. Verder niets om je zorgen over te maken. Wel voldoende rusten en dus veel drinken.
[url=http://explained4u.nl/gezondheid/buikgriep.html]De ongemakken van buikgriep [/url]
Reageren