- Anoniem28 oktober 2013 om 17:51
goededag,
Ik heb sinds een paar dagen last van mijn anus beetje brandig gevoel en jeuk…
Toen ik ging douchen kwam ik er achter dat er bultjes zitten… Kon ze wel een beetje indrukken..
Zijn het aambeien of wat anders?
Wat moet ik doen?
11 reactiesReagerenAnoniem28 oktober 2013 om 18:52de vraag wil ik ook stellen
ReagerenTandor129 oktober 2013 om 00:04Als er bultjes zitten is het in de regel geen aambei. Ongezien is dat natuurlijk moeilijk om er iets over te zeggen. Dus adviseer ik om even langs te gaan bij de huisarts.
ReagerenAnoniem29 oktober 2013 om 18:53hallo,
Ik heb vandaag veel minder last gehad. kan gewoon normaal zitten enzovoort…
Maar nu is hij open gegaan bij het afvegen!Kan dit kwaad?
Groetjes Mieke
ReagerenAnoniem29 oktober 2013 om 19:09hallo,
Ik heb vandaag veel minder last gehad. kan gewoon normaal zitten enzovoort…
Maar nu is hij open gegaan bij het afvegen!Kan dit kwaad?
ReagerenTandor129 oktober 2013 om 20:32Daar kan ik helaas geen antwoord op geven omdat ik dus niet weet wat het voor bultjes zijn. Als het vochtbultjes zijn zou het een herpes infectie kunnen zijn. Heb je voor de rest nergens bultjes?
Misschien toch goed om even naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem29 oktober 2013 om 21:12Er komt echt bloed uit (helder bloed)… dus dan is het toch geen vocht?
En neej heb nergens anders bultjes…Maar herpes krijg je toch door geslachtsgemeenschap of niet? en dat is de laatste 2 maanden niet gebeurt…
bedankt!
ReagerenTandor129 oktober 2013 om 21:35Als er bloed uitkomt lijkt het inderdaad niet meteen op herpes. Overigens; een herpes besmetting kan veel eerder hebben plaats gevonden.
Reageren
Hoe zien de bultjes er eigenlijk uit?Anoniem30 oktober 2013 om 08:45ik heb geen idee hoe de bultjes er uit zien…
En ik heb al een jaar dan tot 1,5 een vaste vriend.
ik heb de dokter gebeld maar die had pas morge of vrijdag tijd en op die tijden kon ik niet.
het bloeden is volgens mij al veel minder…
ReagerenTandor130 oktober 2013 om 15:31Je zou met een spiegel natuurlijk zelf even kunnen kijken.
ReagerenAnoniem30 oktober 2013 om 17:31dit heb ik geprobeerd maar zie vrij weinig qua bultjes…
ReagerenTandor130 oktober 2013 om 18:33Dan misschien toch maar even bij de huisarts langs.
Reageren