Zoeken Vraag het forum

Ten einde raad! :(

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kayleigh

Beste iedereen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een paar maanden terug de Helicobacter Pylori in mijn maag, een bacterie waar ik erge last van heb (gehad). Daarvoor ben ik behandeld met verschillende soorten medicijnen/antibiotica. Hierna heb ik nog een gastroscopie (maagonderzoek) gehad. De bacterie was weg, maar ik bleef pijn houden. En na het onderzoek kreeg ik na een week ook pijn in mijn onderbuik (steken en zeurende pijn) eerst heel erg aan de rechterkant wat uitstraalde naar de rug maar later ook af en toe links. En in mijn bovenbuik hele erge druk en zeurende pijn. De pijn werd op een gegeven moment zo erg dat ik niet meer at en kon lopen. 3x naar de huisart geweest maar elke keer vinden ze geen onstekingswaarden in mijn bloed en dan mag ik gewoon weer naar huis. Ik heb ook al wel een darmonderzoek en echo gehad maar daar kwam ook niets uit. Ik weet niet meer wat ik moet doen want voel me met de dag slechter. Wordt snachts wakker en moet dan elke keer bijna overgeven en zit ik uren op de wc. Ik slaap niet meer door de pijn en medicijnen (diclofenac, tramadol etc) helpen niet. Ik weet niet meer bij wie ik terecht kan want bij geen ontstekingswaarden doen ze gewoon niks. Ik ben normaal gesproken niet bang maar het voelt gewoon niet goed. Ik ben ook constant benauwd en heb druk op mijn borst. Ik ben een meisje van 19 jaar en leef voor de rest heel gezond, ik drink geen alcohol, gebruik geen drugs en rook niet. Kan iemand mij aub helpen?? ik weet het niet meer.

Alvast heeeel erg bedankt!!

1 reactie
    Reageren
    John

Beste Kayleigh

Ik denk dat het goed is om terug te gaan naar je huisarts, je ontlasting te lasten onderzoeken en een verwijzing te vragen voor de MDL arts.

Reageren
Reageer op: Ten einde raad! :(
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.