darminfectie of darmkanker

Halo ik heb een maand geleden bloed en slijm uit mijn ontlasting gekregen en het bleek dat ik een darminfectie.had nu heb ik.opnieuw bloed en slijm uit mijn ontlasting kan het zijn dat het deze keer kanker is??aub help me ik ben echt bang,ik ben 17 btw

Reageren

Een maand gelden had je dus een darminfectie.
    Waarschijnlijk is de infectie niet helemaal weg geweest.
    Heb je voor die infectie medicijnen gehad?

Reageren

Ja ik heb medicijnen gekregen maar ik wa ze na 5 dagen kwijt ,ik heb ook laatst ciproflaxine.500 moeten innemen omdat ik pijn aan mijn teelballen heb

Reageren

Wat waas er met je teelballen aan de hand dat je daar ciproflaxine voor kreeg?

En wat bedoel je met: ik was ze na 5 dagen kwijt? Heb je die kuur niet afgemaakt dan?

Reageren

Ja ik heb medicijnen gekregen maar ik wa ze na 5 dagen kwijt ,ik heb ook laatst ciproflaxine.500 moeten innemen omdat ik pijn aan mijn teelballen heb

Reageren

Ja ik denk het niet ,ik weet niet wat er aan de hand is met mijn teelballen maar de huisarts schreef het voor

Reageren

Ik raad je aan om terug te gaan naar je huisarts. Ik denk dat je een nieuwe kuur voor je darmen nodig hebt.
    Vraag dan ook aan de huisarts wat er met je teelballen aan de hand is of was. Het een zou met het ander in verband kunnen staan.

Reageren

Bedankt voor je hulp heb al een afspraak voot zaterdag,maar denk je dat het kanker kan zijn ??

Reageren

Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
    Lijkt toch meer op een infectie.

Laat even weten als je bij de huisarts bent geweest.

Reageren

Zal ik zeker doen bedankt ik ben al een beetje opgelucht dankzij jouw

Reageren

Graag gedaan. Succes.

Groet
    Tandor

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: darminfectie of darmkanker

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe