- flowerbomb23 juli 2013 om 21:30
Sinds enekele dagen heb ik een eng probleem. Als ik iets eet, maakt eigenlijk niet uit wat word ik na een kwartier ongeveer heel erg ziek, klachten als: duizelig, hoofdpijn, pijn in me flanken ( onderin me rug ), last van me ogen, maagpijn en water poepen. Er komt geen normale ontlasting uit, is echt gewoon doorzichtig water. Een paar dagen geleden ben ik oppervlakkig onderzocht door een verpleegkundige. Die constanteerde hele erge onrustige maag en darmen en hij zei dat het wel eens samonella infectie kan zijn. Maar het word met de dag erger. Mijn huisarts heeft me die zelfde avond nog opgebelt en gezegd dat het wel meevalt en dat het waarschijnlijk een onschuldige darm infectie is. Maar kun je daar al die klachten van krijgen en je na een paar dagen steeds zieker gaan voelen? Is echt heel heftig, voel me soms te ziek om op te staan om bv water te pakken. Iemand ervaring met deze klachten of weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes
1 reactieReagerenflowerbomb23 juli 2013 om 21:31p.s me hart gaat ook erg tekeer. Die is gelukkig nagekeken door een cardioloog een paar maanden geleden en die is gezond dus dat is wel goed.
Reageren