- Bjorn58426 juni 2013 om 14:19
Beste
Ik heb al enkele maanden last van een erg opgezette buik. In de avond is dit het opvallendste, ik lijk wel zwanger! In de ochtend is dit een stuk minder, maar toch is hij dikker dan normaal.
In een periode dat ik ziek ben en dus een tijdje niets of weinig kan eten is mijn buik wel plat. wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Buiten een opgezette buik heb ik helemaal geen pijn of andere klachten. Ook m’n ontlasting is regelmatig en normaal.
Verder eet ik veel volkorenbrood en drink ik veel melk in combinatie met het eten van andere zuivelproducten.
Wat zou deze opgezette buik kunnen veroorzaken?
2 reactiesReagerenQuote29 juni 2013 om 16:28Anoniem16 september 2014 om 10:45HAllo ik heb vroeger heel veel blaasonteking gehad ,,ben er zelfs tijdens de zwangerschap mee ,opgenomen in het ziekenhuis omdat de pers weeeen spontaan begonnen,,,nu ben ik 54 en in de overgang ,,,ben altijd heel slank geweest maatje 38/40 en woog 68 kilo normaal dus ,,,,nu heb ik al enige tijd weer last van mijn blaas het voelt als een blaasonsteking veel pijn ,,,kleine beetjes plas ,,en tussen door gewoon een grote plas ,,,ik drink veel ,,,maar het ergste is die vreselijke dikke opgezwollen buik ,,ik zal je vertellen ik heb drie kinderen gekregen ,,,maar was tijdens de zwangerschap nog slanker als nu ,,,al mijn spijkerbroeken pas ik niet meer ,,,,en s’avonds kan ik hem niet meer inhouden ,,,ik sport ook ,,,en snoepen doe ik bijna niet ,,,,wie kan zich hier in vinden de dokter staat voor een raadsel
Reageren