- Jeroen11 juni 2013 om 16:25
Hallo dokters!
Heb nu bijna 1 jaar terug een blindedarm-operatie gehad, ook wel appendix genoemd, deze was bijna gebarsten, maar ben toch op tijd naar de ziekenhuis geweest.
Nou gaat alles prima, soms wat kleine steken, dit is 1 jaar terug. Ik vroeg mij af, is het mogelijk om nu anale seks te hebben met mijn vriend? Dus dat hij mij anaal neukt? Heb het nooit gedaan, maar sinds de operatie heb ik het toch maar uitgesteld.
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenLouis12 juni 2013 om 21:45Lijkt me niet dat dat kwaad kan. Maar als het je eerste keer gaat worden, denk ik dat je beter kunt beginnen met één vinger en natuurlijk glijmiddel. De anus wordt niet van nature vochtig wanneer je opgewonden raakt. Vraag je vriend eerst eens één vinger anaal in te brengen en als je dat aangenaam vindt, kunnen jullie steeds een beetje verder gaan.
ReagerenAnoniem12 juni 2013 om 21:46Darmstelsel: [img size=799]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/darmkanaal.jpg[/img]
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2013 om 22:19Hou er wel rekening mee dat je door anale seks in combi met orale seks de E-coli bacterie kunt oplopen. Bovendien kan anale seks je endeldarm beschadigen. Dus: uiterst voorzichtig, ruim glijmiddel en een condoom gebruiken.
Reageren