Zoeken Vraag het forum

steken rechter bovenbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nelson

Al 2 jaar heb ik regelmatig last van steken in de rechter bovenbuik welke gepaard gaan met een drukkend gevoel in de maagstreek en lichte steken links en rechts in m’n darmen.
    Ook krijg ik dan vaak last van een licht gevoel in m’n hoofd, hoofdpijn, koude rillingen en een griepgevoel.
    De laatste paar weken heb ik ook last van een pijnlijk gevoel tussen m’n schouderbladen.
    Mijn ontlasting is regelmatig iedere morgen, al is het af en toe wat aan de dunne kant.

Heb al diverse onderzoeken gehad,2x buikecho,scan van de buikorganen, maag en darmonderzoek,foto’s van borstgedeelte en bloedonderzoeken, maar niets gevonden, behalve 2 cyste’s aan de lever en het maag/slokdarmklepje sloot niet helemaal goed af, maar de mdl arts dacht niet dat dit de oorzaak van mijn klachten was.

Dus zo langzamerhand weet ik het ook niet meer, ik word er chagrijnig van.
    Is er iemand die zichzelf hierin herkent ?

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ik heb dezelfde klachten, ook een grote cyste aan de lever gevonden.
    De koude rillingen zijn ook heel herkenbaar.
    Bij inspanning wordt de pijn in de rechterbovenbuik erger.
    Diverse echo’s gehad, niets gevonden.

Wel heb ik de symptomen van een prikkelbare darm, misschien heeft dat ermee te maken?

Bessie

Reageren
Reageer op: steken rechter bovenbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.