- Nelson10 augustus 2012 om 10:37
Al 2 jaar heb ik regelmatig last van steken in de rechter bovenbuik welke gepaard gaan met een drukkend gevoel in de maagstreek en lichte steken links en rechts in m’n darmen.
Ook krijg ik dan vaak last van een licht gevoel in m’n hoofd, hoofdpijn, koude rillingen en een griepgevoel.
De laatste paar weken heb ik ook last van een pijnlijk gevoel tussen m’n schouderbladen.
Mijn ontlasting is regelmatig iedere morgen, al is het af en toe wat aan de dunne kant.Heb al diverse onderzoeken gehad,2x buikecho,scan van de buikorganen, maag en darmonderzoek,foto’s van borstgedeelte en bloedonderzoeken, maar niets gevonden, behalve 2 cyste’s aan de lever en het maag/slokdarmklepje sloot niet helemaal goed af, maar de mdl arts dacht niet dat dit de oorzaak van mijn klachten was.
Dus zo langzamerhand weet ik het ook niet meer, ik word er chagrijnig van.
Is er iemand die zichzelf hierin herkent ?1 reactieReagerenAnoniem17 februari 2014 om 11:32Ik heb dezelfde klachten, ook een grote cyste aan de lever gevonden.
De koude rillingen zijn ook heel herkenbaar.
Bij inspanning wordt de pijn in de rechterbovenbuik erger.
Diverse echo’s gehad, niets gevonden.Wel heb ik de symptomen van een prikkelbare darm, misschien heeft dat ermee te maken?
Bessie
Reageren