- anoniempje7 juni 2012 om 07:15
Hoi
Een steen uit je keel gehaald?
Had je dan last van een brok in je keel?
Daar heb ik geen last van.
Bij mij is al een gal operatie gedaan al lang geleden.
ik zal eens een afspraak maken dan weet ik ook iets zo zit je maar te gissen.
Het is zo lastig in het dagelijks leven.Groeten
Tara7 juni 2012 om 15:06Een steen? Bedoel je tonsil stone?
ReagerenSjaak18 juni 2012 om 19:50Sorry voor mijn vorige antwoord, maar die steen is via mijn keel uit een invoer van de galblaas naar de endeldarm gehaald, hoe dat heet weet ik niet maar je krijgt in ieder geval een slangetje te slikken met een klein roesje volkomen pijnloos.
Reageren
Alleen moet het wel gedaan worden.
Groetjes Sjaak, mijn galbllaas is inmiddels ook verwijderd succesvol.
En eigenlijk nergens last van alleen nog een beetje in de buik. na twee weken iets van niets.pekel27 juni 2012 om 10:28hoi vandaag lactose test gehad geen hoge waardes?
Reageren
heb ook al een sigmo gehad maar door een kronkel kon de arts er niet goed doorheen komen dus volgende week donderdag darmfoto’s maken.
heb verder geen pijn alleen door de zenuwen 10 kilo afgevallen en de gedachte wat het dan wel kan zijn die diarree nou dit was het weer.pekel2 juli 2012 om 12:57hoi
zie er erg tegenop om donderdag die darmfoto’s te maken en woensdag laxeren ik stel me niet aan maar het beheerst al een 14 dagen mijn hele leven dus thuissituatie lijdt er ook onder sorry maar moest het ff kwijt de een zegt is goed te doen de ander zegt nou dat doe ik nooit meer wat moet je geloven of niet dan op internet is niet veel te vinden over darm foto’s maken van de dikke darmen dan he.
nou op naar donderdag het is niet leuk meer zogroetjes
ReagerenEmmeke2 juli 2012 om 13:00@Pekel, heel veel sterkte dan!
Reagerenpekel2 juli 2012 om 13:39dank je wel maar had liever gehad dat je me geruststelde en of iemand dat kan was mijn vraag
Reagerendianne5 juli 2012 om 15:56wat is de uitslag geweest? Wat hebben ze bij je ondekt?
ReagerenEmma9 juli 2012 om 13:55Ja, ben ik ook benieuwd naar… Is het onder algehele narcose gebeurd?
Reagerenpekel9 juli 2012 om 14:30krijg 23 juli pas de uitslag van de foto’s bloed urine en ontlasting en ademtest is niks uitgekomen
Reageren
duurt wel lang 24 juli maar de internist is op vacantie vandaar dat het lang duurt dus nog ff spannend.Joost9 juli 2012 om 14:39pekel9 juli 2012 om 17:07joost wil weten hoe het onderzoek gegaan is nou joost mat het weten.
Reageren
het is geen fijn onderzoek het laxeren al niet dan die slang in je ook al niet dan worden die darmen vol gepompt met lucht en bariumpap erg pijnlijk en dan moet allerlei kanten op draaien met erge krampen
en dan moet je nog veel lijden om de bariumpap en lucht er uit te krijgen ook met erg veel krampen, het was echt geen pretje een verschrikkelijk onderzoekJoost9 juli 2012 om 19:07Ok, ik heb hetzelfde onderzoek in het buitenland ondergaan, en hier was alles onder algehele narcose. Vandaar mijn vraag.
ReagerenAnoniem30 juni 2014 om 16:29Ook ik heb dit gehad. Bij mij bleek de oorzaak te Zijn de galzouten die het lichaam aanmaakt. Als je geen galblaas meer hebt, komt dat direct in de spijsvertering. Na lang dokteren en verschillende onzinnige behandelingen gebruik ik nu 1 x daags Questran A. Dat werkt vanaf de eerste dag. Als ik het vergeet zijn de klachten er direct weer. Bespreek dit met je arts. Ik weet hoe dit je in je dagelijkse leven belemmert. Succes
ReagerenCorina7 februari 2017 om 15:39Hallo pekel,
Jij beschrijft precies waar ik mee zit ik heb precies hetzelfde alleen ben ik al helemaal door de molen gegaan huisarts ziekenhuis onderzoeken maar kunnen niks vinden. Is er bij jou nog wat uit de onderzoeken gekomen. Ik ben heel nieuwsgierig en misschien heb je nog een tip.
Reageren