Zoeken Vraag het forum

elke dag diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • pekel

Hoi ik heb 10 a 11 jaar geleden een galblaas operatie gehad nu heb ik elke dag last van diarree en het beinvloed je dagelijks leven.
    Je moet inplannen waar je naar toe gaat en of er toiletten in de buurt zijn.
    Het is me al vele malen gebeurt dat ik te laat kom.(en dat is erg balen op dat moment)
    Dus het is moeilijk om van huis af te gaan.
    De ontlasting is dun maar ook weer niet waterdun Wel gelig. En wel 6 tot 8 x per dag of ik nou op let wat ik eet of niet dat maakt niet uit.Op de gekste momenten van de dag.
    Zou er iets met mijn darmen kunnen zijn ?of moet ik hiermee naar de huisarts?
    Ik ben namelijk geen dokter loper want ben overal bang voor.

bedankt voor het antwoord wat ik misschien krijg.

32 reacties
    Reageren
    Rosa

Hoi,

Als ik u was zou ik toch even langs de huisarts gaan. Het zou maar zo aan uw darmen kunnen liggen. Heeft u veder ook veel buikpijn? Gele ontlasting zou ook kunnen betekenen dat het aan uw lever zou kunnen liggen.
    Ben benieuwd wat u gaat doen dan.

Groetjes Rosa

Reageren
    pekel

nee heb geen erge buikpijn.
    Alleen die diarree.

Reageren
    Rosa

Hoi,

Dan zou ik toch maar even langs uw huisarts gaan.
    Want elke dag diarree is niet goed.

Groetjes Rosa

Reageren
    pekel

Hoi vandaag bij de huisarts geweest en stuurt me door naar de internist kan volgende week dinsdag terecht bij de internist.
    Ben ontzettend bang van doktors en vreet me al op voor wat er gebeuren gaat.
    bloed prikken en onderzoeken is al een hele opgave en ben dan ook aan het rond neuzen op internet. fout dat weet ik maar ja wil toch wel weten wat er gebeuren gaat.
    Hoop maar op een goede afloop.

Groetjes

Reageren
    Emma

Hallo Pekel, laat je weten hoe het verder gaat met je?

Reageren
    pekel

Ik zal laten weten hoe het verder met me gaat.
    Ik zie er heel erg tegenop om naar de internist te gaan.De zenuwen zijn er nu al.

groetjes

Reageren
    Rosa

Hoi,

Heel goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan!
    Zit er maar niet teveel over in want je weet toch niet precies wat ze gaan doen/onderzoeken. Ik weet van mijn eigen ervaringen dat ik ook zo ben hoor op het internet van alles uitzoeken, maar het loopt toch vaak anders.
    Ben heel benieuwd en wens je veel succes!

Groetjes Rosa

Reageren
    pekel

Dank je wel Rosa.

Reageren
    pekel

VAN 05.00 TOT 6.30 DIARREE DINSDAG 5 JUNI 2012
    en wat ik vandaag gegeten heb en gedronken kan er nog iets veranderd worden?
    7.45 DROOG BESCHUIT
    9.30 KOP THEE
    10.00 DROOG BESCHUIT
    10.30 GERASPTE APPEL
    12.00 2 SNEETJES VOLKOREN BROOD MET HALVARINE EN KIPFILET
    EN BEKER DRINK BOUILLON
    12.30 BEKER WATER
    14.45 BEKER WATER
    2 SULTANA KOEKJES
    15.30 BEKER COLA
    17.00 HALVE SOEPSTENGEL
    17.30 BROD RUNDVLEES SOEP
    BORDJE NASI
    SCHAALTJE GELE VLA
    18.30 DUNNE ONTLASTING. LICHT BRUIN
    dus een uur na de warme maaltijd weer diarree??????????

Reageren
    Tom

Hallo Pekel, liever geen hoofdletters/kapitalen gebruiken. Komt zo agressief over…

Reageren
    petra

Hoi ik heb ook al jaren last van diarree geen buikpijn wel diarree vooral in de ochterd en de hele dag aandrang verder soms moe maar dat wordt iedereen weleens en tja zo tussen door op de dag zelf komt het er ook weleens uitgespoten.
    zou dat ook niet normaal zijn en zou ik hier ook voor naar een dokter moeten?

Reageren
    Timmie

Dat het er uit komt spuiten, kan een keer gebeuren, maar niet dagelijks… Dan is er iets niet goed met de voedingsopname hoor lijkt mij.

Reageren
    anoniempje

Hallo ik zat ook ff rond te neuzen ik heb ook last van diarree een knorrende maag en een borrelende buik
    knorrende maag geeft een hongerig gevoel maar als ik aan eten denk wordt ik al misselijk Smorgens water dunne ontlasting en na het avond eten ook weer.tussen door durf ik bijna nergens naar toe als ik niet zeker weet of er een wc in de buurt is.is dit ook iets om mee naar de arts te gaan?
    Het is niet pijnlijk maar gewoon lastig.

Is

Reageren
    jacprogress

Ik heb ook veel last gehad van dat probleem.
    Eerst hebben ze een steen via mijn keel weggehaald.
    Hoe die actie heet weet ik niet maar je hebt in ieder geval geen litteken.
    Vijf weken later is mijn galblaas verwijderd, en jawel na enige tijd is alles weer helemaal normaal.
    Als ik in u schoenen stond zou ik het toch eens even aan de huisarts vragen.
    Groetjes en succes.

Reageren
Reageer op: elke dag diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.