Zoeken Vraag het forum

Zwarte ontlasting, misselijk en buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

Ik heb al 3 dagen last van zwarte ontlasting, die tevens heel plakkerig is. Daarnaast moet ik ook veel vaker naar het toilet.

Ik had gisteren ook extreme hoofdpijn, die gelukkig vandaag weg is maar nu ben ik misselijk.

Iemand enig idee wat het kan zijn?
    En moet ik het nog even aankijken of naar de dokter gaan?

3 reacties
    Reageren
    Harriet

Hallo Sanne,
    Heb je iets speciaals gegeten, gedaan?
    Je beschrijving lijkt op een spontane darmreiniging, waarbij het aan de wand aangekoekte mucoide plak is uitgestoten. Proficiat! Ik heb zelf bij ‘Blessed Herbs’ een kuur gevolgd, vasten, klei-kruidenmengeling in bio-appelsap 4x per dag drinken voor 3 dagen, en dan zijn je darmen helemaal leeg, maar dan komt die monsterlijke rubberachtige plakzooi eruit. Tussen de 1 en 10 kg lopen we mee rond. Ontgiften kan hoofdpijn geven, want tijdelijk heb je meer gif op te ruimen. Enfin, mijn kuur kostte me 80,-!(maar was het toch waard)

Reageren
    brenda A

toch maar even naar de huisarts/
    zwarte ontlasting kan er ook op wijzen dat er bloed bij zit.
    sterkte.

Reageren
    sara

Ik heb al een weeklang last van zwarte ontlasting, buikpijn en misselijk.Ook is mijn urine sterk van geur en donker en moet ik vaak naar de wc.

Reageren
Reageer op: Zwarte ontlasting, misselijk en buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.