- Irezism9 mei 2012 om 20:04
Hoi!
Ik heb nu al sinds zondagavond ontzettend last van diaree en braakneigingen. Het is nu woensdagavond, en er is nog geen verbetering in zicht, integendeel. Net nog ’s alles eruitgekotst.
Dan denk je ”ach, buikgriepje, gaat wel over”, maar buikgriep duurt steeds maximum 2 dagen bij me. En wat me pas echt zorgen baart: ik probeer het al sinds maandag te counteren met imodium en motilium, maar het lijkt alsof m’n lichaam die medicijnen compléét negeert. De klachten blijven. Sterker nog, zo’n kwartiertje na elke imodium instant die ik neem is het alsof m’n darmen me gaan pesten door me nog ’n diaree opstoot te geven.
Verder ben ik koortsig, heb ik het veel te warm, last van (vrij extreem) nachtelijk zweten,…
Maandag reeds dokter geweest, maar alles wat ie kon zeggen was ”gaat wel over”.
Maar ik maak me echt heel veel zorgen. Ik kan echt niets meer doen, ik voel me zwakker en zwakker worden omdat m’n lichaam niets binnenhoudt.
Iemand tips? Ik drink vooral veel water afgewisseld met wat cola nu en dan, maar zelfs daar verzet m’n binnenste zelve zich geheel tegen.3 reactiesReagerenMark10 mei 2012 om 08:21Meestal ben je er met 1 á 5 dagen weer vanaf. Maar kan ook een week zijn. Als je echt niks binnen kan houden raad ik je aan om toch terug naar de huisarts te gaan omdat imodium en motilium niet bij jou helpen. Het is ook niet echt geschikt voor buikgriep, je kan er juist zieker van worden.
Begin eens met een eetlepel bouillon soep. Blijft dit binnen dan voer je het op.
Let op ik ben geen arts, bij twijfel altijd naar de huisarts toe.
Beterschap
ReagerenIrezism10 mei 2012 om 12:25Dankje, Mark, voor je reactie. 🙂
Ik ben vanochtend naar de dokter gegaan, want ik hield het nietmeer, aangezien alles vanachter pijn doet door het overvloedige gebruik van de natuurlijke uitgang (vreselijk pijnlijke anus dus), en de dokter maakte zich wel zorgen.
Nu moet ik Flagyl nemen, een soort antibioticum. Net geen maand geleden had ik al ’n antibioticakuur voor ’n al even hardnekkige keelontsteking, en de dokter denkt dat deze infectie een overwoekering daarvan is. Als ik het goed begrijp is ze er dus ingeslopen terwijl m’n resistentie laag was tegenover ziekten.Maar blijkbaar, volgens hem, is een buikgriep van 5 dagen een fabeltje. 2 dagen maximum, anders is er iets anders loos.
Nuja, amoubes waarschijnlijk. Nog steeds geen verbetering (integendeel.) ik moet een staaltje binnengeven als het wat harder is geworden, want de dokter wil weten waar de infectie vandaan komt.
Als het morgen niet beter gaat moet ik naar het ziekenhuis, aangezien ik niets kan binnenhouden van voedsel en me steeds zwakker en duizeliger begin te voelen.Door al die infecties, however, begin ik een beetje te vrezen voor een immuunziekte. Toch maar ’s bloed laten prikken.
ReagerenRinke10 mei 2012 om 17:18Hallo Irezism, houd je ons op de hoogte? In ieder geval een spoedig beterschap gewenst!
Reageren