- anoniem19 december 2017 om 18:58
@brittney
Ik herken het. Je klachten komen wel sterk overeen met een prikkelbare darm… of misschien heb je een b12 tekort?
Destiny29 december 2017 om 23:28Ik heb sinds een aantal maanden erg last van buikpijn, rugpijn misselijkheid, (gelukkig zonder overgeven) en heel bleek in het gezicht en ook dun in het gezicht geworden
Reageren
Maar ook oververmoeidheid en het gevoel of mijn spieren niet meewerken. Soms log ik huilend on bed omdat het mn school,stage en voetbal beinvloed en standaard een bak naast mn bed hebt dtaan voor als ik moet overgeven.
Ook gaan mijn darmen als ik wil slapen flink tekeer en vooral s’ochtends voel ik me erg slecht totdat ik wat gegeten heb en het later eeg zakt.
Nu ben ik al meerdere mailen bij de huisarts geweest en heb bloedgeprikt vooe lactose ect. Nu is er niks gevonden en mort weer bloedprikken voor bitsmines. Komt daar niets uit dan word ik doorverwezen naar een internist.
Ik wil er zo graag vanaf want weet nooit of ik echt ziek word of dst het weer dagen zijn dat mijn klachten het zijn.
Iemand een idee?Sofie5 januari 2018 om 19:34Ik heb precies hetzelde. Maar dan ook al jaren. Bij mij gaat het soms goed en andere momenten totaal niet. Bij mij is het nu alweer een maand aan de gang om gestoord van te worden. Ik heb zoveel onderzoeken gehad en er kwam maar niks uit. Moet inderdaad vaak hobbies afzeggen omdat ik me zo ellendig voel. Ik loop al een tijdje bij een osteopaat en dit helpt. Ook gebruik ik iberogast dit helpt ook.
ReagerenLisa16 januari 2018 om 22:54Het kan dat je bv lactose intolerant bent net zoals mij , heb dezelfde buikpijn en misselijkheid als ik hier niet op let (op dat ik geen lactose eet)
Reageren
Maar het kan bij iedereen verschillend dus xliesbeth15 augustus 2018 om 12:35Ley23 december 2018 om 18:57ik ben 14 en heb dit nu ook 2 weken en ben niet zwanger en het is ook niet mijn ongesteldheid ofs maar ben heel de dag misselijk en heb een soort rare buikpijn/kramp. Ik heb geen hoofdpijn en moet ook niet kotsen. Kan iemand mij helpen?
Reageren